Cum Să Adăugați un Filigran la O Imagine în Social Planner

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 2:38 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Adăugați un Filigran la O Imagine în Social Planner

În era digitală de astăzi, este important să vă protejați brandul și conținutul pe rețelele sociale. O modalitate eficientă de a realiza acest lucru este prin adăugarea de filigrane la imaginile dvs. de pe rețelele sociale.

De Ce Să Adăugați Filigrane?

Adăugarea filigranelor la imaginile dvs. de pe rețelele sociale oferă mai multe beneficii:

  1. Protecția Brandului: Protejează conținutul dvs. de a fi folosit fără atribuire.
  2. Conștientizarea Brandului: Un filigran acționează ca un memento constant al brandului dvs., sporind vizibilitatea.
  3. Protecția Drepturilor de Autor: Semnifică proprietatea asupra conținutului.
  4. Recunoașterea Consistentă a Brandului: Ajută la stabilirea unei identități de brand uniforme pe diferite platforme.

Ghid Pas cu Pas pentru Adăugarea Filigranelor

1. Accesarea Funcției de Filigran:

- Navigați la planificatorul de rețele sociale selectând 'Marketing' pe bara laterală stângă, apoi 'Social Media Planner' în partea de sus.

- Faceți clic pe pictograma de setări situată în dreapta pentru a găsi secțiunea de filigran.

Imagine

2. Crearea unui Filigran:

- Faceți clic pe “Filigran”, apoi „+ Adăugați Filigran”.

Imagine

- Numiți filigranul dvs. și încărcați o imagine pentru filigranul dvs. Asigurați-vă că imaginea are 200x200 pixeli pentru claritate optimă.

- Alegeți alinierea filigranului (stânga, dreapta, centru, sus sau jos) și ajustați poziția acestuia după cum doriți.

- Ajustați opacitatea pentru a face filigranul mai sau mai puțin vizibil în funcție de preferințele dvs.

- Scalați dimensiunea filigranului pentru a se potrivi perfect imaginilor dvs.

- Decidiți asupra funcției de padding automat, care determină spațiul dintre filigran și marginea imaginii.

Imagine

Când ați finalizat personalizările, faceți clic pe “Creează” pentru a salva noul dvs. filigran!

✍️ Note Importante ✍️:

- Funcția de filigran este disponibilă în prezent doar pentru imagini, nu și pentru videoclipuri.

- Filigranul va fi aplicat tuturor conturilor de rețele sociale conectate la CRM.

Rezolvarea problemelor și Întrebări frecvente

  • Filigranul meu nu apare pe postare. Ce ar putea fi în neregulă? Asigurați-vă că funcția de filigran este activată în 'Opțiuni Avansate' ale postării dvs. De asemenea, verificați dacă opacitatea și scala filigranului sunt setate corect.
  • Pot folosi filigrane diferite pentru postări diferite? În prezent, CRM-ul suportă un singur filigran la un moment dat. Puteți schimba filigranul în setări, dar acesta va fi aplicat tuturor postărilor viitoare până când va fi schimbat din nou.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul