Elementul Buton
Elementul Buton
Adăugarea Elementului Buton
Statisticile au demonstrat că includerea unui buton Call-to-Action (CTA) în e-mailurile tale este o modalitate eficientă de a crește rata de conversie. Cu CRM-ul, poți adăuga un buton CTA în e-mailul tău sub formă de buton, hyperlegat la o adresă URL destinată.
Această funcție îți permite să încurajezi audiența să ia măsuri, fie că este vorba de a vizita site-ul tău, de a descărca o resursă sau de a face o achiziție. Folosește această funcție pentru a stimula implicarea și pentru a-ți optimiza campaniile de e-mail pentru succes.
Trage și lasă pentru a adăuga elementul buton
Editarea Elementului Buton
Poți accesa opțiunile de editare ale elementului buton făcând clic pe pictograma cu creion. Aici poți începe prin a introduce textul butonului. Ajustează fontul după preferințe, selectând tipul de tipografie, dimensiunea fontului și alegând să îl îngroși, să-l italicezi sau să-l subliniezi dacă dorești.
Poți alege acțiunea butonului din meniul derulant, unde poți selecta URL, e-mail, fișier, telefon sau alte opțiuni și completa informațiile corespunzătoare pentru selecția ta. Aliniază butonul la stânga, dreapta, centru utilizând meniul derulant pentru aliniare. Dacă dorești ca butonul tău să ocupe întreaga lățime a e-mailului, poți folosi comutatorul pentru a-l activa.
Selectează o culoare pentru butonul tău pentru a-l face să iasă în evidență făcând clic pe butonul de selectare a culorii și alegând o culoare din opțiunile oferite. Dacă nu vezi o culoare care îți place, selectează avansat și introdu un cod de culoare personalizat. Pentru a ajusta raza din jurul butonului, poți folosi câmpul numeric și introduce un număr sau folosește slider-ul pentru a ajusta raza conform nevoilor tale. În final, ajustează umplutura din jurul butonului tău - poți ajusta umplutura din sus, jos, stânga și dreapta pentru a asigura cea mai bună poziționare pentru butonul tău.
Editează elementul tău buton
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul