Cum Să Creezi un Timer Recurring

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 4:39 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Creezi un Timer Recurring

Timerele recurente sunt instrumente excelente pentru a gestiona promovarea evenimentelor, vânzărilor sau activităților care au loc periodic. Acest tip de timer se resetează după fiecare ciclu, oferind memento-uri continue.

Crearea unui Timer Recurring

Navighează la tab-ul Timerelor de Numărare din secțiunea de marketing și fă clic pe butonul + Nou.

Selectează un Șablon de Design după preferințe, apoi apasă pe Continuă cu acest șablon.

Selectează Tipul de Timer Recurring.

Defineste durata numărătoarei inverse și numărul de loop-uri.

Adaugă Linkul Activ unde utilizatorii vor fi redirecționați în timp ce timerul este activ și Linkul Expirat pentru momentul în care timerul expiră.

Selectează secțiunea de Stilizare și ajustează aspectul timerului inclusiv culorile, fonturile, etc.

Dă-i timerului tău un nume pentru identificare, apoi apasă pe „Salvează” pentru a finaliza și activa timerul de numărătoare inversă.

Și iată, acum poți adăuga acest element în Emailurile, Site-urile și Funnel-urile tale sau apasă pe iconița cu trei puncte pentru a copia codul personalizat al timerului tău și adaugă-l pe site-uri externe! Acest lucru îți va oferi un semnal vizual pe care îl poți oferi clienților pentru a-i menține pe calea corectă pentru evenimente repetitive, cum ar fi Abonamentele Lunare pe care dorești să le reamintești sau folosește timerul recurring pentru a crea interes pentru cursuri/webinarii periodic, printre alte evenimente repetitive! Sperăm că ți-a plăcut.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul