Cum să Configurați Comisioane Multi-tier pentru Campaniile Dvs. Afiliate

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 5:09 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să Configurați Comisioane Multi-tier pentru Campaniile Dvs. Afiliate

Comisioanele multi-tier, sau marketingul multi-level (MLM), sunt o structură populară de comision în programele de marketing afiliat. Platforma noastră suportă până la 7 niveluri de comisioane, permițându-vă să răsplătiți afiliați parent pentru vânzările generate de sub-afiliații lor. Acest lucru îi încurajează pe afiliați să își extindă rețeaua, să își crească acoperirea și să câștige venituri pasive.

În structurile de comision multi-tier, afiliații câștigă comisioane nu doar din vânzările lor, ci și din vânzările realizate de sub-afiliații lor. Cu platforma noastră, aveți flexibilitatea de a personaliza structurile de comision pentru fiecare nivel al programului dvs. afiliat. Puteți stabili rate fixe sau procente bazate pe valoarea totală a vânzării, permițându-vă să compensați afiliații menținând în același timp rentabilitatea.

Cum funcționează comisioanele multi-tier

Într-o structură de comision multi-tier, puteți atribui un comision fiecărui nivel din campanie astfel încât fiecare afiliat să beneficieze de vânzările sub-afiliaților lor. Procentele oferite în exemplul următor sunt menite să servească drept ilustrație.

Comision (nivel 1): 20% Nivel 2: 10% Nivel 3: 5% Nivel 4: 3% Nivel 5: 2%

Ratele comisionului ar fi relativ simple dacă ați avea o configurație de acest tip. Ca urmare a realizării vânzării, primul nivel primește majoritatea comisioanelor. Pe măsură ce procentul se „strecori” „în sus”, ajunge la afiliatul părinte, apoi la bunicul afiliat, și așa mai departe. De exemplu:

Dacă A este un referent pentru o vânzare de 100 dolari, atunci:

A primește 20 dolari (comision de nivel 1) B primește 10 dolari (comision de nivel 2) C primește 5 dolari (comision de nivel 3) D primește 3 dolari (comision de nivel 4) E primește 2 dolari (comision de nivel 5)

Pentru această vânzare, ați plăti afiliaților 40 dolari (20+10+5+3+2).

Platforma noastră simplifică gestionarea comisioanelor multi-tier, oferind transparență și eficiență în programul dvs. afiliat. Cu caracteristicile noastre robuste, puteți urmări comisioanele cu acuratețe și răsplăti afiliații pentru contribuțiile lor eficient.

Pasul 1: Creați o nouă campanie afiliată

Pentru a crea o nouă campanie afiliată, faceți clic pe butonul +New pentru a începe.

Imagine

Pasul 2: Activați comisioanele multi-tier

În pasul 2 al procesului, faceți clic pe setările Avansate ale comisioanelor pentru a activa comisioanele multi-tier. Alegeți numărul de niveluri pe care le doriți.

Imagine

Pasul 3: Configurați comisioanele specifice fiecărui nivel

Stabiliți comisioane implicite sau bazate pe produse pentru fiecare nivel pentru a încuraja afiliații la diferite niveluri.

Imagine

Pasul 4: Revizuiți și confirmați setările suplimentare

Faceți clic pe butonul de salvare o dată ce sunteți mulțumit de setările Avansate ale comisioanelor.

Imagine

Pasul 5: Publicați campania dvs.

Aceasta este ultima etapă pentru publicarea campaniei dvs.

Descrierea Campaniei (Opțional)

Vă rugăm să scrieți o descriere scurtă a campaniei dvs., este opțional.

Afiliat

Faceți clic pe butonul Atribuiți Afiliat campaniei dvs. curente sau creați una nouă.

Setări Suplimentare

Puteți edita Setările Suplimentare;

Șablon Email

Alegeți șablonul dvs. de email aici. Acesta va fi implicit pentru trimiterea detaliilor afiliaților în această campanie.

Durata Cookie

Deplasați bara pentru a seta durata Cookie-ului dvs.

Termeni de Plată Curentă

Alegeți termenii de plată pentru afiliatul dvs.

Imagine

Publicare

Odată ce sunteți mulțumit de setări, faceți clic pe butonul Finalizare pentru a publica. Faceți clic pe opțiunea Publicați acum sau Salvați ca draft.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul