Adăugarea Manuală a Vânzărilor la un Partener

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 5:18 PM de Adrian Stefan Gebri

Adăugarea Manuală a Vânzărilor la un Partener

CRM-ul oferă capacitatea de a adăuga manual vânzări la un partener. Această funcție este deosebit de utilă în două scenarii:

  1. Vânzări Online Fără Atribuirea Partenerului: Când o vânzare este efectuată online, dar linkul partenerului nu este folosit, și doriți să atribuiți această vânzare unui partener specific.
  2. Vânzări Offline: Când o vânzare este efectuată offline, și trebuie să o înregistrați și să o atribuiți unui partener pentru o urmărire corectă a comisioanelor și a înregistrărilor.

Ghid Pas cu Pas pentru Adăugarea Vânzărilor Manuale

Pentru Vânzări Online Fără Atribuirea Partenerului
  • Identificați Vânzarea: Găsiți vânzarea care a fost efectuată online, dar nu a fost atribuită unui partener.
  • Selectați Partenerul: Navigați la Managerul de Parteneri, găsiți partenerul căruia doriți să atribuiți vânzarea și faceți clic pe numele acestuia.
Imagine
  • Profilul Partenerului: Vizualizarea care se va deschide conține toate informațiile relevante pentru acel partener, aici derulați jos până când vedeți Comisioane.
  • Adăugați Comisioane Manuale: În partea dreaptă, veți găsi un buton Adăugați Vânzări Manual, care vă va oferi opțiunea de a adăuga comisionul.
Imagine
  • Completați informațiile: Se va deschide un pop-up pentru a selecta clientul pe baza adresei de email, odată ce îl selectați, pop-up-ul va afișa acum numele partenerului și al clientului. Vor fi câteva câmpuri suplimentare pe care trebuie să le completați pentru a stabili la ce campanie aparține vânzarea, venitul din vânzare și data la care a avut loc. Odată gata, faceți clic pe Trimiteți pentru a salva.
ImagineImagine

? Notă: Ori de câte ori un comision a fost adăugat manual, produsul va apărea ca „Comision Manual”

Imagine

Pentru vânzări offline

  • Înregistrați Vânzarea: Accesați secțiunea de plată pentru a crea o factură manuală pentru vânzarea offline. Acest lucru este esențial pentru scopuri contabile.
  • Creați o Factură: Introduceți detaliile vânzării, inclusiv numele clientului, descrierea articolului, suma și modul de plată (de exemplu, numerar pentru tranzacțiile offline).
Imagine
  • Salvați și Înregistrați Plata: După ce ați salvat factura, înregistrați plata manual pentru a vă asigura că aceasta se reflectă în tabelul dvs. de tranzacții.
  • Atribuiți Partenerului: Întoarceți-vă la Managerul de Parteneri și urmați aceiași pași ca pentru vânzările online pentru a atribui această vânzare offline partenerului dorit.

Rezolvarea Problemelor și Întrebări Frecvente

  • Ce se întâmplă dacă vânzarea nu apare sub înregistrarea partenerului? Asigurați-vă că ați introdus corect adresa de email a clientului și ați selectat tranzacția corectă. Dacă problema persistă, așteptați câteva minute și reîmprospătați pagina.
  • Pot atribui o vânzare mai multor parteneri? Nu, fiecare vânzare poate fi atribuită doar unui singur partener. Alegeți partenerul care a facilitat în principal vânzarea.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul