Conectarea Sendgrid la Serviciile de Email
O metodă rapidă de a configura Sendgrid ca furnizor de servicii de email. Înainte de a-l conecta la CRM, trebuie finalizate câteva etape pe contul Sendgrid.
Accesați secțiunea Chei API
Conectați-vă la contul Sendgrid și navigați la "Setări" în bara de navigare din stânga, apoi selectați "Chei API".
Crearea Cheii API.
Click pe "Creează Cheie API" pentru a genera o cheie.
Configurarea Cheii API
- Dați un nume cheii API.
- Selectați Acces Completo, Acces Restricționat sau Acces de Facturare. Dacă selectați Acces Restricționat sau Acces de Facturare, selectați permisiunile specifice pentru fiecare categorie. Pentru mai multe informații, consultați permisiunile cheilor API.
- Click pe Creare & Vizualizare.
Copiați Cheia API.
Această Cheie API va trebui folosită ca Parolă pentru conexiunea SendGrid. Click pe cod și acesta va copia automat întregul cod. Copiați cheia API undeva în siguranță. Din motive de securitate, nu o puneți direct în codul dumneavoastră sau nu o publicați undeva public.
Configurarea SendGrid în CRM
Acum că ați copiat codul API din contul SendGrid, întoarceți-vă la zona serviciilor de email din secțiunea de setări CRM. Acolo puteți click pe opțiunea "Adăugați serviciu" pentru pașii următori.
Click pe opțiunea furnizor SMTP și selectați Sendgrid din meniul derulant.
Configurarea setărilor SMTP
Selectați Sendgrid din meniul derulant.
adăugați numele de utilizator ca "APIkey"
Adăugați adresa de email pe care doriți să o configurați cu locația CRM.
Inserați Cheia API copiată din contul SendGrid.
Salvați setările.
Sendgrid Conectat
Așa va arăta ecranul dumneavoastră după ce ați conectat cu succes contul Sendgrid la CRM. Nu uitați să selectați Sendgrid ca furnizor implicit.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul