Setări: Gestionarea Echipei
În partea de Gestionare a Echipei din zona My Staff, ai acces la o varietate de opțiuni de gestionare a echipei, inclusiv capacitatea de a adăuga sau elimina utilizatori din contul tău. Această locație centralizată îți permite să gestionezi și să actualizezi eficient accesul și apartenența echipei tale după cum este necesar.
?NOTĂ: În funcție de permisiunile tale, s-ar putea să nu ai acces la toate componentele.
Lista Membrelor Echipei
După ce accesezi pagina, vei fi prezentat cu o listă cuprinzătoare a membrilor echipei care au acces la cont. Aceasta include informații esențiale, cum ar fi numele, adresa de email și numărul de telefon, oferind o perspectivă ușor de vizualizat asupra colegilor tăi și detaliile asociate acestora.

Filtrează Utilizatori
Pentru a sorta lista pe baza rolurilor utilizatorilor, pur și simplu apasă pe meniul derulant Rol și alege vizualizarea dorită: toți, utilizator sau admin. După selecție, lista se va actualiza automat pentru a afișa grupul corespunzător de membri ai echipei conform rolului pe care l-ai ales, facilitând astfel gestionarea și identificarea persoanelor specifice în cadrul organizației tale.

Bară de Căutare
Găsirea unui membru specific al echipei este simplă, tastând doar numele, adresa de email sau numărul de telefon în caseta de căutare furnizată. Această metodă eficientă îți permite să găsești și să accesezi rapid informațiile de care ai nevoie despre colegii tăi.

Editarea Membrelor Echipei
Pentru a edita un membru al echipei, apasă pe iconița de creion din dreapta contactului pe care dorești să-l editezi. Va apărea o fereastră popup pentru a edita informațiile de contact, inclusiv informațiile utilizatorului, permisiunile, rolurile, setările pentru apeluri și mesaje vocale, disponibilitatea și configurația calendarului. De asemenea, poți elimina un membru al echipei din această locație/sub-cont cu iconița de etichetă tăiată, sau poți șterge un membru al echipei cu iconița de coș de gunoi.

Adăugarea de Utilizatori Noi
Pentru a adăuga un nou angajat, apasă pe butonul Adaugă Angajat.

Editarea Informațiilor Utilizatorului
Poți adăuga un logo personal pentru fiecare utilizator, de asemenea. Pentru fiecare angajat, completează informațiile de bază: Nume, email și număr de telefon. Poți adăuga și extensii de telefon aici.

Poți seta și reseta parolele pentru fiecare utilizator prin deschiderea setărilor avansate. De asemenea, poți aloca un calendar specific utilizatorului.

Poți stabili o semnătură de email pentru fiecare utilizator, ceea ce poate fi util pentru campaniile la care sunt asignați.

Editarea Rolurilor Utilizatorilor
În secțiunea Roluri Utilizatori, poți desemna un utilizator fie ca utilizator general, fie ca administrator. Acest lucru îți permite să gestionezi și să delegi nivelurile de acces și responsabilitățile în funcție de rolul fiecărui membru al echipei tale în cadrul organizației. Pentru utilizatori, poți folosi Domeniul de Vizibilitate a Datelor pentru a-i limita doar la datele assignate sau pentru a le oferi acces la toate.

Editarea Permisiunilor Utilizatorilor
Dacă ești administrator, poți activa și dezactiva diverse permisiuni pentru utilizatorii din echipa ta. Dezactivarea opțiunilor va face ca secțiunile din CRM să nu fie vizibile pentru membrii echipei. Această opțiune este excelentă dacă dorești să limitezi membrii echipei să vadă sau să editeze secțiuni în CRM-ul tău.

Odată ce ai setat permisiunile pentru un utilizator, poți face clic pe Copiază Permisiune pentru a le reutiliza și pentru alții. După ce apesi butonul, selectează utilizatorul căruia vrei să îi copiezi permisiunile și apasă aplicare.

Editarea Setărilor pentru Apeluri & Mesaje Vocale
În cadrul Setărilor pentru Apeluri & Mesaje Vocale, ai flexibilitatea de a configura o durată de timeout pentru apelurile primite și de a încărca un fișier MP3 sau WAV pentru a servi drept salut pentru mesajul vocal al utilizatorului. Aceste opțiuni îți permit să personalizezi experiența apelului atât pentru membrii echipei tale, cât și pentru apelanții cu care interacționează. Poți, de asemenea, include un număr Twilio de intrare aici, dacă utilizatorul necesită un număr dedicat, și să selectezi unde sunt redirecționate apelurile.

Editarea Disponibilității Utilizatorului
În secțiunea Disponibilitatea Utilizatorului, poți seta disponibilitatea calendarului membrului echipei pentru întâlniri. Alege o locație pentru întâlnire din meniul derulant.
Dacă selectezi o locație personalizată, tastează locația întâlnirii în casetă. Asigură-te că selectezi fusul orar corect pentru membrul echipei tale alegând din meniul derulant. Poți activa zilele în care membrul echipei tale este disponibil făcând clic pe zilele săptămânii. Când alegi zilele disponibile, selectează orele disponibile pentru fiecare zi conform preferințelor tale.

Editarea Configurațiilor Calendarului
Sub Configurațiile Calendarului, poți selecta un cont de Calendar sau Conferințe Video pentru membrul echipei. Acesta va fi folosit în scopuri de programare. De asemenea, poți alege calendare suplimentare pentru a verifica conflictele de programare.

Setările de Notificare
Aici poți personaliza ce notificări va primi Utilizatorul și unde.

Asigură-te că Salvezi când ai terminat pentru a păstra modificările, acestea vor adăuga Nou Utilizator în sistem. Aceasta va trimite un email la adresa cu care ai adăugat Utilizatorul; dacă nu ai setat o parolă în pașii anteriori, emailul va solicita Utilizatorului să-și creeze o parolă și să se conecteze. Acum poți adăuga toți membrii echipei tale, inclusiv permisiunile și nivelul de acces specific, astfel încât să poată începe imediat.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul