Application-to-Person (A2P)
A2P (Application-to-Person) este un organism care reunește toți operatorii din SUA pentru a forma un depozit centralizat unde companiile care doresc să trimită mesaje text trebuie să se înregistreze. A2P 10DLC previne clienții de la a primi spam și mesaje nedorite.
A2P (Application-to-Person): se referă la sistemul prin care o aplicație trimite mesaje direct publicului tău. 10DLC (Cod Lung de Zece Digi): se referă la numerele de zece digi pe care le asociem tradițional cu o linie telefonică de afaceri în SUA.

De ce să submiti înregistrarea A2P?
Când se face un apel, identitatea apelantului este verificată printr-un protocol/certificat numit SHAKEN/STIR, care este apoi stocat într-o bază de date online. Această setare de protocoale este concepută pentru a autentifica informațiile despre ID-ul apelantului și a verifica că provin dintr-o sursă legitimă. Acest lucru asigură că atunci când cineva primește un apel, poate avea încredere că provine de la persoana de care crede că provine.
Fără A2P vei observa:
- Eșec la livrare
- Mesaje blocate
- Rate de livrare reduse
Folosind numere A2P 10DLC:
- Reduc mesajele marcate ca spam
- Asigură eficiența și eficacitatea eforturilor de marketing SMS
- Stabilește o comunicare mai de încredere și fiabilă
- Canal cu clienții
- Conform cu reglementările
Drepturile Clientului
Înainte de a contacta clienții tăi, aceștia trebuie să fie de acord să primească mesaje/texturi pentru a fi conform cu reglementările A2P. Astfel, ești conform cu legea, ai un risc mai mic de a fi listat pe lista neagră sau marcat ca spam și crești încrederea în afacerea ta. Cele două elemente principale pentru menținerea acelei conformități vor fi Termenii și Condițiile (T&C) și
Termeni și Condiții (T&C)
Aceast element permite utilizatorilor să includă consimțământ; acest element a fost încorporat în constructorul de formulare, permițând utilizatorilor să includă consimțământ pentru colectarea informațiilor despre telefon. Când elementul telefon este mutat în cadrul formularului, elementul T & C va fi adăugat automat, dar utilizatorii pot, de asemenea, să-l adauge separat dacă este necesar. Utilizatorii pot adăuga, modifica sau elimina elementul T & C după cum este necesar, adaptându-l nevoilor lor.
Mesaj de dezabonare și informații despre expeditor
Activarea opțiunii „Fă SMS conform” în secțiunea Generală a setărilor profilului de afaceri îți va permite să adaugi o opțiune de dezabonare și informații despre expeditor, oferind clienților tăi o notificare clară despre cine trimite mesajul și cum să se dezaboneze de la lista ta.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul