Application-to-Person (A2P)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 6:34 PM de Adrian Stefan Gebri

Application-to-Person (A2P)

A2P (Application-to-Person) este un organism care reunește toți operatorii din SUA pentru a forma un depozit centralizat unde companiile care doresc să trimită mesaje text trebuie să se înregistreze. A2P 10DLC previne clienții de la a primi spam și mesaje nedorite.

A2P (Application-to-Person): se referă la sistemul prin care o aplicație trimite mesaje direct publicului tău. 10DLC (Cod Lung de Zece Digi): se referă la numerele de zece digi pe care le asociem tradițional cu o linie telefonică de afaceri în SUA.

Image

De ce să submiti înregistrarea A2P?

Când se face un apel, identitatea apelantului este verificată printr-un protocol/certificat numit SHAKEN/STIR, care este apoi stocat într-o bază de date online. Această setare de protocoale este concepută pentru a autentifica informațiile despre ID-ul apelantului și a verifica că provin dintr-o sursă legitimă. Acest lucru asigură că atunci când cineva primește un apel, poate avea încredere că provine de la persoana de care crede că provine.

Fără A2P vei observa:

  • Eșec la livrare
  • Mesaje blocate
  • Rate de livrare reduse

Folosind numere A2P 10DLC:

  • Reduc mesajele marcate ca spam
  • Asigură eficiența și eficacitatea eforturilor de marketing SMS
  • Stabilește o comunicare mai de încredere și fiabilă
  • Canal cu clienții
  • Conform cu reglementările

Drepturile Clientului

Înainte de a contacta clienții tăi, aceștia trebuie să fie de acord să primească mesaje/texturi pentru a fi conform cu reglementările A2P. Astfel, ești conform cu legea, ai un risc mai mic de a fi listat pe lista neagră sau marcat ca spam și crești încrederea în afacerea ta. Cele două elemente principale pentru menținerea acelei conformități vor fi Termenii și Condițiile (T&C) și

Termeni și Condiții (T&C)

Aceast element permite utilizatorilor să includă consimțământ; acest element a fost încorporat în constructorul de formulare, permițând utilizatorilor să includă consimțământ pentru colectarea informațiilor despre telefon. Când elementul telefon este mutat în cadrul formularului, elementul T & C va fi adăugat automat, dar utilizatorii pot, de asemenea, să-l adauge separat dacă este necesar. Utilizatorii pot adăuga, modifica sau elimina elementul T & C după cum este necesar, adaptându-l nevoilor lor.

Image

Mesaj de dezabonare și informații despre expeditor

Activarea opțiunii „Fă SMS conform” în secțiunea Generală a setărilor profilului de afaceri îți va permite să adaugi o opțiune de dezabonare și informații despre expeditor, oferind clienților tăi o notificare clară despre cine trimite mesajul și cum să se dezaboneze de la lista ta.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul