Google My Business
Odată ce îți conectezi conturile Google, îți poți folosi puterea Google My Business! Cu această conexiune, poți gestiona toate mesajele GMB direct în CRM-ul tău. Urmărirea apelurilor va stabili un număr de telefon de urmărire unic și îl va atașa locației tale GMB. Această metodă separă apelurile telefonice tradiționale de interacțiunile mai organizate din CRM-ul tău, aducând totul într-un proces digital integrat.Când conectezi un cont Google pentru prima dată, se va deschide o fereastră pop-up pentru a selecta pagina pe care dorești să o conectezi.

Selectarea contului GMB
Apasă butonul Conectare pentru a adăuga pagina, dacă nu ai selectat-o din fereastra pop-up, ai mai multe pagini sau pagina ta nu este sub contul Google principal.

Apoi vei putea alege ce cont Google My Business dorești să atașezi la această locație CRM și apoi poți apăsa pe Conectare.

Nu-ți face griji dacă nu funcționează; în viitor, poți deconecta întotdeauna site-ul dând clic pe butonul de deconectare.

Poti schimba și pagina conectată sau adăuga mai multe dând clic pe Gestionare Pagini. Aceasta va deschide o vedere de listă a oricăror pagini pe care le ai sub același cont Google.

Poti comuta între mai multe pagini sau conecta atâtea câte dorești, bifând căsuța de lângă cele dorite. Dacă ești în această vedere din Gestionare Pagini, butonul Conectare se va schimba în Actualizare.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul