Cum să Sincronizezi Comenzile Shopify
Accesează Setările Contului Tău:
- navighează la secțiunea de setări a contului tău CRM pentru a începe procesul de integrare.
Activează Sincronizarea Comenzilor Shopify:
- Accesează tab-ul de integrare din meniul de navigare stânga.
- Bifează caseta pentru a activa sincronizarea pentru noile comenzi Shopify în tab-ul de integrare.
Vizualizează Detaliile Comenzilor:
- Pentru a vedea detaliile comenzilor, accesează tab-ul de plăți din meniul de navigare stânga.
- Selectează tab-ul Comenzi din meniul de navigare superior.
- Dă clic pe cele trei puncte ale comenzii necesare și selectează Vizualizează Comanda.
- Aici, poți vizualiza detaliile comenzii împreună cu valoarea tranzacției asociate.
Vizualizează Detaliile Tranzacției:
- Accesează din nou tab-ul de plăți din meniul de navigare stânga.
- Selectează tab-ul Tranzacții din meniul de navigare superior.
- Dă clic pe cele trei puncte ale tranzacțiilor necesare și selectează Vizualizează Tranzacția.
- Aceasta va afișa detaliile tranzacției comenzii plasate.
Sfaturi pentru Depanare și Întrebări Frecvente
- Ce se întâmplă dacă comenzile mele nu se sincronizează? Asigură-te că integrarea este activată corect în setări și că nu există probleme de conectivitate între Shopify și CRM.
- Pot sincroniza comenzile anterioare? Nu. Integrarea va sincroniza comenzile noi începând de acum înainte.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul