Configurarea Integrării QuickBooks
În acest articol, vom acoperi integrarea QuickBooks în software-ul dumneavoastră CRM. Acest lucru vă scutește de a introduce manual date în CRM de fiecare dată când un contact este creat în QuickBooks.
Odată conectat, toți noii contacti vor fi adăugați în CRM și vor primi automat o solicitare de revizuire la plata efectuată.
Ce face integrarea QuickBooks:
Sincronizează toți noii contacti care sunt creați în QuickBooks. Trimite solicitare de revizuire la plata QuickBooks în CRM fără nicio automatizare (numai la prima factură). Înregistrează automat chitanțele de vânzări în QuickBooks ori de câte ori o plată este efectuată în CRM pentru formularele de comandă, plățile de abonament, plățile pentru membri și plățile de calendar. Creează automat o factură în QuickBooks de îndată ce o factură este marcată ca trimisă în CRM. Acest lucru va sincroniza de asemenea orice actualizări făcute ulterior în CRM și o va marca ca plătită în QBO de îndată ce este plătită în CRM.
Creearea automată a chitanțelor de vânzare
Acest lucru se aplică pentru orice plată procesată prin formularele de comandă, calendare sau plăți ulterioare de abonament. Dacă un client există în QBO cu același ID de email cu care tranzacția este procesată, vom actualiza chitanța de vânzări corespunzătoare aceluiași client în QB. Dacă clientul nu este prezent, vom crea un nou client împotriva ID-ului de email cu care tranzacția este procesată.
Sincronizarea unidirecțională a facturilor din CRM în QBO
Aceasta va crea o replică a facturii trimise, împreună cu suma totală (inclusiv taxe și discounturi) în QBO pentru o sincronizare contabilă fără fricțiuni. Orice actualizări făcute pe factură în CRM vor fi actualizate în QBO. Acest lucru va include orice schimbări de stare a facturii în CRM, cum ar fi:
- factura este plătită de client, sau factura este anulată în CRM sau orice discount suplimentar este adăugat la cererea clientului.
- Aceasta nu va sincroniza facturile existente deja create în CRM. Numai noile facturi create de acum înainte vor fi sincronizate în QBO.
- Dacă un client există în QBO cu același ID de email cu care tranzacția este procesată, vom actualiza chitanța de vânzări corespunzătoare aceluiași client în QB.
- Dacă clientul nu este prezent, vom crea un nou client împotriva ID-ului de email cu care tranzacția este procesată.
Vă rugăm să rețineți:
- Odată ce integrarea a fost stabilită, doar contactele NOU create vor fi adăugate în contul dumneavoastră. Poate dura până la 5 minute înainte de a vedea noul contact în CRM.
- Pentru a adăuga contacte mai vechi din QuickBooks în CRM, vă rugăm să le exportați mai întâi, apoi să le adăugați în sistem prin CSV.
Cum să integrați QuickBooks
Navigați la setările dumneavoastră > integrații > Apăsați pe butonul "QB Connect".

Conectați-vă la QuickBooks și asigurați-vă că toate permisiunile necesare sunt acceptate.

Apăsați pe butonul "conectare" pentru a stabili integrarea.

Când contul dumneavoastră QuickBooks este integrat, va apărea opțiunea de deconectare a contului.

Notă: Există o casetă de selectare care apare sub integrarea cu pictograma QuickBooks. Întrebând dacă doriți să trimiteți automat revizuirea.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul