Cum să Folosești Filtrele de Conversație și Prezentarea Acțiunilor în Masă

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 10:58 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să Folosești Filtrele de Conversație și Prezentarea Acțiunilor în Masă

În tab-ul Conversații, avem câteva unelte utile pentru a te ajuta să organizezi și să gestionezi mesajele mai eficient. Aceste unelte includ Filtrele de Conversație și Acțiunile în Masă. Acest articol va explica cum să le folosești.

Utilizarea Acțiunilor în Masă

Poti efectua acțiuni asupra mai multor conversații deodată. Cu toate acestea, reține că poți aplica aceste acțiuni pe un maxim de 100 de conversații simultan. Pentru a folosi Acțiunile în Masă, selectează conversațiile cu care vrei să lucrezi bifând căsuțele de selectare de lângă ele.

Imagine

Poti alege apoi din următoarele acțiuni:

Imagine

Marchează ca Citit/Necitit

Această opțiune va schimba statutul de Citit pentru mesaj, dacă selectezi Marchează ca Citit, mesajul nu va mai apărea ca solicitând un răspuns, dacă marchezi mesajele ca Necitite, acestea vor începe să afișeze o notificare.

Imagine

Conversații Stele

Dacă vrei să evidențiezi conversațiile importante pentru o identificare rapidă, folosește funcția de stea pentru a muta conversația în tab-ul Stele pentru acces ușor. Dacă dorești să elimini conversațiile din acel tab, selectează Fără Stea.

Imagine

Șterge

Selectarea acestei opțiuni va șterge toate mesajele și activitățile aferente din CRM, după ce dai clic vei fi rugat să confirmi ștergerea.

Imagine

Filtrarea Conversațiilor (Filtre Rapide)

Filtrele de Conversație îți permit de asemenea să restrângi vizualizarea ta în funcție de criterii specifice. Aceste filtre te ajută să găsești rapid conversațiile de care ai nevoie. Iată filtrele disponibile:

  1. Atribuit: Separă conversațiile în funcție de persoana responsabilă pentru contact.
  2. Direcția Ultimului Mesaj: Acesta separă mesajele în funcție de direcția mesajului cel mai recent, dacă a fost inbound sau outbound.
  3. Tipul Ultimului Mesaj Trimite: Acesta separă mesajele în funcție de dacă au fost trimise manual sau prin automatizare.
  4. Canalul Ultimului Mesaj: Acesta separă mesajele în funcție de sursa mesajului cel mai recent.
Imagine

Pentru a le folosi, dă clic pe pictograma de pâlnie pentru a deschide filtrele rapide, dă clic pe filtrele dorite și apoi dă clic pe Aplică.

Imagine

Sortarea Conversațiilor

Poti sorta conversațiile tale pentru a le face mai ușor de navigat. Sortarea poate fi făcută în patru moduri prin combinarea:

  • Ultimele: Aceasta aranjează conversațiile de la cele mai noi la cele mai vechi.
  • Cele Mai Vechi: Aceasta face opusul, aranjând conversațiile de la cele mai vechi la cele mai noi.
  • Toate mesajele: Aceasta arată toate mesajele, automate și manuale.
  • Mesaje manuale: Aceasta arată doar mesajele trimise manual.

Poti de asemenea să folosești sortarea în combinație cu Filtrele Rapide menționate anterior pentru a te ajuta să structurezi conversațiile mai eficient.

Imagine

Prin utilizarea acestor Filtre de Conversație și Acțiuni în Masă, poți gestiona mai bine mesajele tale, rămâne organizat și să îți gestionezi conversațiile eficient. Aceste unelte sunt concepute pentru a face sarcinile tale de comunicare mai fluente și mai ușor de gestionat.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul