Opțiuni de Sincronizare a Calendarului

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 11:32 PM de Adrian Stefan Gebri

Opțiuni de Sincronizare a Calendarului

Când configurați sau editați calendarul, veți întâlni diverse "Opțiuni de Sincronizare". Înțelegerea acestor opțiuni este cheia pentru optimizarea integrării calendarului dvs.

Explicația Opțiunilor de Sincronizare

Sincronizare Unidirecțională:

  • Descriere: Evenimentele din calendarul dvs. Google apar în gri în calendarul CRM. Întâlnirile realizate în calendarul CRM se sincronizează înapoi cu Google, iar CRM-ul blochează timpul pentru evenimentele din calendarul Google. Totuși, persoanele invitate la evenimentele Google nu vor fi adăugate ca contact în CRM.
  • Utilizare Recomandată: Această opțiune este potrivită pentru majoritatea situațiilor, oferind o integrare echilibrată fără a copleși CRM-ul cu contacte din fiecare eveniment.
ImagineImagine

Sincronizare Bidirecțională:

  • Descriere: Evenimentele din calendarul dvs. Google sunt afișate în calendarul CRM cu culori distincte. CRM-ul identifică persoanele invitate la evenimentele Google și creează înregistrări de contact pentru ele, încorporând aceste contacte în orice declanșator de calendar asociat.
  • Notă: O cheie de culori pentru evenimentele de pe un calendar cu Sincronizare Bidirecțională poate fi accesată făcând clic pe micuța întrebare marcată cu cerc albastru lângă lista derulantă a calendarului.
Imagine

Exemple Practici și Cazuri de Utilizare

  • Sincronizare Unidirecțională: Ideală pentru profesioniști care programează întâlniri extern, dar doresc să evite suprapunerile prin reflecția acestora în calendarul CRM.
  • Sincronizare Bidirecțională: Cea mai bună pentru afaceri care găzduiesc evenimente sau întâlniri și doresc să capteze automat informațiile participanților în CRM pentru comunicările de urmărire.

Rezolvarea Problemelor și Întrebări Frecvente

Î: Ce se întâmplă dacă evenimentele nu se sincronizează corect?

  • R: Asigurați-vă că ați selectat opțiunea corectă de sincronizare și că calendarul extern este corect legat de CRM. Verificați setările de sincronizare în ambele calendare, CRM și extern.

Î: Pot schimba opțiunea de sincronizare mai târziu?

  • R: Da, puteți modifica preferințele de sincronizare în orice moment revenind la Setările Calendarului.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul