Adăugați Plăți la Întâlniri

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 11:43 PM de Adrian Stefan Gebri

Adăugați Plăți la Întâlniri

În acest articol, vă voi arăta cum puteți accepta plăți pentru întâlnirile dvs.

Pentru a începe, asigurați-vă că ați conectat contul dvs. Stripe. Mergi la Plăți și selectează tab-ul Integrări de sus. Dacă este deja conectat, va spune Gestiune, altfel vă rugăm să-l conectați înainte de a continua. Acum, mergeți la Setările Calendarului dvs.

Image

Faceți clic pe pictograma cu cele trei puncte a calendarului dvs. de întâlniri, apoi faceți clic pe editare.

Image

Aceasta deschide fereastra de Editare Calendar. Faceți clic pe tab-ul "Formulare & Plăți". Apoi derulați în jos până la comutatorul "Acceptați plăți".

Activați comutatorul și introduceți suma pe care doriți să o percepeți pentru întâlnirile dvs. în câmpul Suma. În câmpul Valuta, deschideți lista derulantă pentru a selecta valuta preferată.

De asemenea, puteți scrie o descriere a plății în câmpul de text.

Image

De asemenea, puteți utiliza opțiunea Acceptare Plată Parțială pentru a colecta taxe de depozit pentru întâlnire. Suma pe care o colectați depinde de dvs. și poate fi setată ca sumă fixă sau ca procent din total.

Image

Faceți clic pe Finalizare în partea de jos pentru a adăuga plata la sistemul dvs. de rezervare a întâlnirilor. Pentru a vedea cum funcționează, să facem clic pe butonul de link pentru a deschide calendarul într-o altă fereastră. Selectați o zi și un interval orar disponibil. Apoi, faceți clic pe Selectați Data.

Image

După completarea informațiilor și programarea unei întâlniri, puteți vedea integrarea plăților care va apărea atunci când cineva rezervă o întâlnire în calendarul dvs.

ImageImage

Și asta e tot - acum puteți accepta plăți atunci când întâlnirile sunt rezervate!

Diagnosticarea Problemelor Comune

Iată soluții pentru unele provocări comune cu care utilizatorii se pot confrunta:

  • Probleme de Conexiune cu Procesorul de Plăți: Asigurați-vă că contul dvs. de procesare a plăților este activ și că cheile API utilizate pentru integrare sunt corecte.
  • Plata Nu Este Procesată: Verificați că suma plății este setată corect pentru întâlnire și că nu există restricții pe contul dvs. de procesator de plăți.
  • Clienții Nu Pot Vedea Opțiunea de Plată: Verificați că opțiunea de plată este activată pentru tipul specific de întâlnire și că instrucțiunile de plată sunt clare.

Gestionarea Plăților

CRM-ul oferă instrumente pentru gestionarea și urmărirea plăților primite pentru întâlniri:

  • Vizualizarea Statutului Plății: Verificați statutul plății pentru fiecare întâlnire direct din tabloul de bord al întâlnirilor.
  • Procesarea Rambursărilor: Efectuați rambursări direct din CRM, dacă este necesar.
  • Exportarea Raportelor de Plăți: Generați și exportați rapoarte detaliate de plăți pentru scopuri contabile.

Întrebări Frecvente

Pot integra mai mulți procesori de plăți? Da, CRM-ul permite integrarea cu procesorii de plăți. Cu toate acestea, trebuie să selectați un procesor implicit pentru procesarea plăților pentru întâlniri.

Există taxe suplimentare pentru acceptarea plăților prin CRM? CRM-ul nu percepe taxe suplimentare pentru procesarea plăților, dar pot apărea taxe standard de tranzacție din partea procesorului dvs. de plăți.

Cât de sigură este funcția de integrare a plăților? CRM-ul folosește măsuri de securitate standard din industrie pentru a proteja informațiile și tranzacțiile de plată.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul