Secțiunea Întâlniri din Tabul Calendar

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 11:47 PM de Adrian Stefan Gebri

Secțiunea Întâlniri din Tabul Calendar

Puteți vizualiza toate întâlnirile din calendarul CRM accesând tab-ul Întâlniri din secțiunea Calendar a CRM-ului dumneavoastră. Aici veți vedea o listă cu toate întâlnirile rezervate prin CRM, fie că le rezervă un client sau un membru al echipei. Puteți schimba statutul întâlnirilor și crea noi rezervări în această secțiune.

NOTĂ: În funcție de permisiunile dumneavoastră de utilizator, este posibil să nu aveți acces la toate componentele.

Prezentarea Întâlnirilor

Numele Contactului

În această coloană puteți vedea numele contactului care a programat întâlnirea cu dumneavoastră sau echipa dumneavoastră.

Când faceți clic pe numele contactului sau pe pictogramă, veți fi direcționat către detaliile contactului, unde puteți edita mai multe acțiuni.

Statutul Întâlnirii

Puteți schimba statutul unei întâlniri făcând clic pe săgeata de lângă întâlnirea corespunzătoare pe care doriți să o actualizați în coloana Acțiuni de la stânga. Cu această coloană, puteți ajusta și gestiona întâlnirile viitoare. Alegeți dintr-unul dintre cele șapte statuturi posibile ale întâlnirii, inclusiv:

Confirmat:

Dacă contactul a confirmat rezervarea.

Prezent:

Dacă contactul s-a prezentat pentru întâlnire.

Nu s-a prezentat:

Dacă contactul nu s-a prezentat pentru întâlnire.

Anulat:

Dacă contactul solicită anularea întâlnirii.

Invalid:

Dacă doriți să marcați contactul ca Invalid, poate informațiile furnizate de/pentru contact sunt incorecte și nu există nicio modalitate de a le corecta. Asigurați-vă că marcați contactul 'Invalid', deoarece acțiunea nu poate fi anulată.

Titlul Întâlnirii

În această coloană veți vedea titlul acordat întâlnirii la momentul rezervării.

Ora Întâlnirii Solicitate

Puteți vedea când a fost rezervată sau solicitată întâlnirea în coloana Data Solicitată din dreapta coloanei Nume. Aici veți vedea data și ora exactă când a fost rezervată sau solicitată întâlnirea.

Data Adăugată

Coloana "Data Adăugată" arată când a fost creată întâlnirea, fie de un membru al echipei, fie de client. Aici puteți vedea data și ora exactă când a fost rezervată întâlnirea și cum a fost rezervată.

Calendar Rezervat

În coloana Calendar din dreapta, veți vedea în ce calendar a fost rezervată întâlnirea. Acesta ar putea fi calendarul unui membru individual al echipei sau calendarul de grup.

Proprietarul Întâlnirii

Tab-ul Proprietar Întâlnire arată cui aparține întâlnirea. Dacă întâlnirea ar fi fost rezervată într-un calendar individual, ar arăta numele membrilor echipei aici. Dacă întâlnirea a fost rezervată într-un calendar de grup, nu veți vedea un nume decât dacă întâlnirea a fost alocată unui membru specific al echipei.

Mai Multe Acțiuni

Vizualizați Detalii

Faceți clic aici pentru a vizualiza detaliile întâlnirii.

Vizualizați Note

Dacă note au fost adăugate la rezervarea unei întâlniri, le puteți vizualiza aici. Această secțiune va fi goală dacă nu s-au adăugat note în timpul procesului de rezervare a întâlnirii. Puteți adăuga note aici pentru a asigura că membrii echipei corespunzători știu despre ce este întâlnirea.

Editează

Faceți clic pe butonul "Editează" pentru a edita întâlnirea dumneavoastră.

Reprogramează

Presupuneți că contactul solicită reprogrmarea întâlnirii. Puteți nota motivele lor pentru reprogrmare în 'Descrierea Întâlnirii.'

Șterge Presupuneți că doriți să ștergeți o întâlnire. Asigurați-vă că doriți să ștergeți întâlnirea deoarece acțiunea este permanentă.

Filtrare Tabel Întâlniri

Dacă doriți să vedeți întâlnirile programate doar pentru un anumit calendar, utilizator sau echipă, puteți filtra selectându-le în acest tab de filtrare.

Filtrați După Calendar, Echipe sau Utilizatori

Aici puteți arăta toate întâlnirile din fiecare calendar din CRM-ul dumneavoastră sau filtra întâlnirile după calendare, echipe sau utilizatori.

Filtrați După Statutul Întâlnirii

Puteți filtra întâlnirile în funcție de statutul lor făcând clic pe butonul Toate de lângă tab-ul Toate Întâlnirile. Va apărea un tab de filtrare, iar puteți filtra întâlnirile după Confirmat, Anulat, Nou, Nu s-a prezentat sau Prezent. Veți vedea doar acele întâlniri enumerate mai jos atunci când alegeți unul dintre aceste tipuri de întâlniri.

Filtrați După Data Întâlnirii

Dacă doriți să rearanjați întâlnirile conform preferințelor dumneavoastră, selectați fie ordinea Descendentă, fie Ascendentă prin clic pe butonul Data Adăugată din colțul din dreapta sus al paginii. Aceasta este o modalitate ușoară de a personaliza modul în care apar întâlnirile în tabel.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul