Găsiți Întâlnirile în Cadru Contact
Panoul de Informații Contact
Pe partea dreaptă a fiecărei secțiuni de contact, veți găsi informații suplimentare despre contact în panoul de informații. Aceste informații sunt concepute pentru a vă oferi mai mult control asupra fiecărui contact din sistemul dumneavoastră și vă permit să efectuați diferite acțiuni pentru fiecare contact.
Tab-uri Diferite de Informații
Panoul de informații de contact include patru tab-uri - Activitate, Sarcină, Note și Întâlnire, fiecare oferind mai mult control asupra diferitelor aspecte ale fiecărui contact din CRM-ul dumneavoastră.
Tab-ul Activitate Contact
Activitatea contactului este esențială atunci când urmăriți unde a vizitat contactul website-ul dumneavoastră, cum v-a contactat (prin email, telefon sau mesaj) și chiar când a făcut o achiziție.
Istoria Activității Contactului
În tab-ul Activitate, puteți vedea datele istorice și o cronologie a activității contactului dumneavoastră, inclusiv interacțiunile cu site-ul. Amintiți-vă, nu veți vedea informații despre website aici decât dacă site-ul dumneavoastră este construit în interiorul acestui CRM.
Atribuirea Contactului
Atribuirea este un instrument foarte important când înțelegeți unde contactul dumneavoastră a interacționat pentru PRIMA dată cu compania dumneavoastră și unde a interacționat pentru ULTIMA dată.
Tab-ul Sarcini Contact
Folosind tab-ul Sarcini, puteți crea sarcini pentru fiecare contact manual. Pentru a crea o sarcină, trebuie să o alocați unui utilizator înregistrat în CRM-ul dumneavoastră. Această caracteristică vă permite să rămâneți organizat și să gestionați eficient lista de sarcini.
Tab-ul Note Contact
Tab-ul Note vă permite să luați note pentru fiecare contact, ceea ce poate fi un instrument esențial atunci când lucrați cu clienți și perspective noi. Crearea unei note este la fel de simplă ca selectarea tab-ului și introducerea informațiilor. Fiecare notă are un timestamp și poate fi editată ulterior, astfel încât să puteți urmări toate informațiile relevante despre fiecare contact.
Tab-ul Întâlniri Contact
În tab-ul Întâlniri, puteți programa întâlniri pentru contacte. Pentru a programa o întâlnire, trebuie mai întâi să creați calendare în CRM-ul dumneavoastră. Această caracteristică vă permite să programați întâlniri pentru vânzări, asistență pentru clienți sau orice alt scop, facilitând gestionarea întâlnirilor și menținerea organizării.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul