Formular De Comandă

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:28 AM de Adrian Stefan Gebri

Formular De Comandă

Declanșatorul "Formular De Comandă" va RULA NUMAI atunci când un client trimite un formular de comandă printr-un Funnel sau un site, iar tipul de trimitere efectuat (adică, Bump, Optin, Vânzare sau Upsell).

"Formular De Comandă" este un formular pe care îl pui pe site-ul tău sau în funnel pentru o experiență de checkout pentru un produs sau serviciu.

Imagine

Toate Filtrele

În Funnel/ Site

Funcția de filtrare "În Funnel/Site" permite utilizatorilor să selecteze un funnel sau un site specific pentru a declanșa fluxul de lucru atunci când un formular este trimis. Când un utilizator selectează această opțiune de filtrare, fluxul de lucru se va activa doar atunci când un formular este trimis prin funnelul sau site-ul specificat.

Imagine

Pagină Este

Opțiunea de filtrare "Pagină Este" în acest declanșator ar putea fi folosită atunci când dorești ca o pagină specifică din funnelul sau site-ul tău să declanșeze fluxul de lucru atunci când un client o completează.

De exemplu, făcând clic pe pagina "Formular De Înregistrare" din funnelul "Formular De Înregistrare", acest flux de lucru se va declanșa doar atunci când un client completează această pagină specifică.

Imagine

Produs Este

Opțiunea de filtrare "Produs Este" în acest declanșator ar putea fi folosită atunci când dorești ca un produs specific din funnelul sau site-ul tău să declanșeze fluxul de lucru atunci când un client îl selectează.

De exemplu, alegând produsul "Black Friday" în pagina "Formular De Înregistrare", acest flux de lucru se va declanșa doar atunci când un client alege acest produs specific.

Imagine

Tip De Trimitere

Filtrul "Tip De Trimitere" constă în patru (4) tipuri și acesta va ajuta la identificarea a ceea ce a făcut un client în timpul procesului de checkout;

Optin: Aceasta este atunci când un client își introduce informațiile de contact pe site-ul tău pentru checkout, dar nu finalizează comanda (de exemplu, când un coș este abandonat).

Vânzare: Este tipul principal de trimitere. Aceasta este atunci când un client completează informațiile de contact pe site-ul tău pentru checkout și finalizează sau achiziționează comanda. Acest lucru este bun pentru o campanie de îngrijire post-achiziție în care poți trimite un mesaj de "mulțumesc" clientului pentru achiziția produsului tău sau pentru a deveni membru.

Upsell: Este un add-on pe care îl oferi clientului tău pentru achiziționarea unui produs sau serviciu specific.

Bump: Este, de asemenea, un add-on pe care îl oferi clientului tău pentru achiziționarea unui produs sau serviciu specific.

Acest flux de lucru se va declanșa atunci când adaugi un funnel sau un site pentru care dorești ca acest flux de lucru să se declanșeze și tipul de trimitere.

De exemplu, dorești ca acest flux de lucru să se declanșeze doar atunci când se face un tip de trimitere "Vânzare" în funnelul "Formular De Înregistrare".

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul