Așteaptă (Acțiune)
Așteaptă este un tip unic de acțiune în fluxul de lucru conceput pentru a suspenda contactul într-un pas specific din fluxul de lucru până când o condiție dorită este îndeplinită. Acest instrument util este convenabil atunci când așteptați un anumit timp, un răspuns al contactului sau un eveniment care trebuie să fie finalizat înainte de a muta contactul mai departe în fluxul de lucru.
Pentru a insera această acțiune între pașii fluxului de lucru, faceți clic pe semnul plus între pași și selectați "Așteaptă" din opțiuni.

Pasul de Așteptare poate fi configurat pe baza a două tipuri diferite de Evenimente, haideți să le verificăm!
Pe Bază de Timp
Aceasta va fi pentru lucruri care trebuie să se întâmple într-un interval specific de timp, opțiunile disponibile pentru evenimentele pe bază de timp sunt:

Întârziere Timp
Aceasta vă permite să setați o perioadă determinată de timp înainte ca contactul să treacă la pasul următor. Pentru a o configura, adăugați perioada de timp pe care fluxul de lucru ar trebui să aștepte înainte de a muta contactul mai departe.

Eveniment / Timp de Programare
Aceasta vă permite să faceți ca fluxul de lucru să trimită mesajele într-o perioadă determinată de timp în raport cu un eveniment sau o programare, de exemplu, cu o zi înainte de o întâlnire. Când setați un pas de Așteptare pentru un eveniment, adăugați mai întâi acțiunea Setare Dată Începere Eveniment. Setați ora la care doriți ca contactul să avanseze în fluxul de lucru.

Întârziat
Această funcție vă permite să programați mesaje pentru a fi trimise după o perioadă specifică de timp de la data de plată a unei facturi. Când configurați acest pas de Așteptare, asigurați-vă că ați inclus un declanșator sau o acțiune care garantează că contactele primesc factura; în caz contrar, acestea s-ar putea bloca la acest pas.

Setarea unui Timp de Eveniment / Programare sau Pas de Așteptare Întârziat
Selectați când doriți să se întâmple pasul următor. Aici puteți alege între înainte, după sau un moment exact în raport cu evenimentul.

Odată setat, alegeți o opțiune pentru ceea ce ar trebui să facă Fluxul de Lucru dacă contactul intră în automatizare după ce acel timp a trecut.

Fereastră de Avansare
Dacă doriți să limitați zilele sau orele în care contactul va avansa, activați Fereastra de Avansare.

Evenimente CRM
Aceaste opțiuni sunt concepute pentru scenarii în care sunt necesare acțiuni ale utilizatorului sau contactului pentru a progresa prin automatizare. Opțiunile disponibile includ:

Condție
Această funcție vă permite să suspendați automatizarea până când contactul completează sau actualizează un anumit câmp de informații. Pentru a configura acest lucru, selectați detaliul contactului pe care doriți să-l monitorizați.

Selectați operatorul și apoi adăugați răspunsul dorit.

Răspuns Contact
Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când acesta răspunde la un mesaj trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați pasul la care doriți ca contactul să fi răspuns.

Link Declanșator Apăsat
Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când acesta face clic pe Linkul Declanșator selectat.

Eveniment Email
Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când un contact interacționează într-un mod specific cu un email trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați mai întâi Pasul Email cu care doriți ca contactul să interacționeze.

Apoi selectați acțiunea pe care doriți ca contactul să o fi realizat pentru email.

Timp Limită
Dacă condiția trebuie să fie îndeplinită într-un program specific, puteți seta un timp limită activând opțiunea și setând intervalul de timp.

Acest lucru va duce la două ramuri, una pentru cazurile când condiția este îndeplinită și una pentru când intervalul de timp expiră.

Salvarea Acțiunii Așteaptă
Odată ce ați setat condițiile pentru acțiunea dvs. Așteaptă, puteți face clic pe Salvare acțiune și ați terminat.

Acum puteți seta pași Așteaptă ori de câte ori este necesar, asigurându-vă că contactul trece prin acțiunile fluxului de lucru într-un timp precis și convenabil, maximizând eficiența comunicațiilor dvs. și simplificând procesul dvs.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul