Așteaptă (Acțiune)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:05 AM de Adrian Stefan Gebri

Așteaptă (Acțiune)

Așteaptă este un tip unic de acțiune în fluxul de lucru conceput pentru a suspenda contactul într-un pas specific din fluxul de lucru până când o condiție dorită este îndeplinită. Acest instrument util este convenabil atunci când așteptați un anumit timp, un răspuns al contactului sau un eveniment care trebuie să fie finalizat înainte de a muta contactul mai departe în fluxul de lucru.

Pentru a insera această acțiune între pașii fluxului de lucru, faceți clic pe semnul plus între pași și selectați "Așteaptă" din opțiuni.

Image

Pasul de Așteptare poate fi configurat pe baza a două tipuri diferite de Evenimente, haideți să le verificăm!

Pe Bază de Timp

Aceasta va fi pentru lucruri care trebuie să se întâmple într-un interval specific de timp, opțiunile disponibile pentru evenimentele pe bază de timp sunt:

Image

Întârziere Timp

Aceasta vă permite să setați o perioadă determinată de timp înainte ca contactul să treacă la pasul următor. Pentru a o configura, adăugați perioada de timp pe care fluxul de lucru ar trebui să aștepte înainte de a muta contactul mai departe.

Image

Eveniment / Timp de Programare

Aceasta vă permite să faceți ca fluxul de lucru să trimită mesajele într-o perioadă determinată de timp în raport cu un eveniment sau o programare, de exemplu, cu o zi înainte de o întâlnire. Când setați un pas de Așteptare pentru un eveniment, adăugați mai întâi acțiunea Setare Dată Începere Eveniment. Setați ora la care doriți ca contactul să avanseze în fluxul de lucru.

Image

Întârziat

Această funcție vă permite să programați mesaje pentru a fi trimise după o perioadă specifică de timp de la data de plată a unei facturi. Când configurați acest pas de Așteptare, asigurați-vă că ați inclus un declanșator sau o acțiune care garantează că contactele primesc factura; în caz contrar, acestea s-ar putea bloca la acest pas.

Image

Setarea unui Timp de Eveniment / Programare sau Pas de Așteptare Întârziat

Selectați când doriți să se întâmple pasul următor. Aici puteți alege între înainte, după sau un moment exact în raport cu evenimentul.

Image

Odată setat, alegeți o opțiune pentru ceea ce ar trebui să facă Fluxul de Lucru dacă contactul intră în automatizare după ce acel timp a trecut.

Image

Fereastră de Avansare

Dacă doriți să limitați zilele sau orele în care contactul va avansa, activați Fereastra de Avansare.

Image

Evenimente CRM

Aceaste opțiuni sunt concepute pentru scenarii în care sunt necesare acțiuni ale utilizatorului sau contactului pentru a progresa prin automatizare. Opțiunile disponibile includ:

Image

Condție

Această funcție vă permite să suspendați automatizarea până când contactul completează sau actualizează un anumit câmp de informații. Pentru a configura acest lucru, selectați detaliul contactului pe care doriți să-l monitorizați.

Image

Selectați operatorul și apoi adăugați răspunsul dorit.

Image

Răspuns Contact

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când acesta răspunde la un mesaj trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați pasul la care doriți ca contactul să fi răspuns.

Image

Link Declanșator Apăsat

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când acesta face clic pe Linkul Declanșator selectat.

Image

Eveniment Email

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când un contact interacționează într-un mod specific cu un email trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați mai întâi Pasul Email cu care doriți ca contactul să interacționeze.

Image

Apoi selectați acțiunea pe care doriți ca contactul să o fi realizat pentru email.

Image

Timp Limită

Dacă condiția trebuie să fie îndeplinită într-un program specific, puteți seta un timp limită activând opțiunea și setând intervalul de timp.

Image

Acest lucru va duce la două ramuri, una pentru cazurile când condiția este îndeplinită și una pentru când intervalul de timp expiră.

Image

Salvarea Acțiunii Așteaptă

Odată ce ați setat condițiile pentru acțiunea dvs. Așteaptă, puteți face clic pe Salvare acțiune și ați terminat.

Image

Acum puteți seta pași Așteaptă ori de câte ori este necesar, asigurându-vă că contactul trece prin acțiunile fluxului de lucru într-un timp precis și convenabil, maximizând eficiența comunicațiilor dvs. și simplificând procesul dvs.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul