Așteptați (acțiune)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:19 AM de Adrian Stefan Gebri

Așteptați (Acțiune)

Așteptați este un tip unic de acțiune în fluxul de lucru conceput pentru a suspenda contactul într-un pas specific din fluxul de lucru până când o condiție dorită este îndeplinită. Acest instrument util este practic atunci când așteptați un anumit timp, răspuns al contactului sau un eveniment care trebuie completat înainte de a avansa contactul în fluxul de lucru.

Pentru a insera această acțiune între pașii fluxului de lucru, faceți clic pe semnul plus dintre pași și selectați „Așteptați” din opțiuni.

Imagine

Părintele Așteptare poate fi configurat pe baza a două tipuri diferite de Evenimente, să le verificăm!

Pe Bază de Timp

Aceasta va fi pentru lucruri care trebuie să se întâmple într-un anumit interval de timp, opțiunile disponibile pentru evenimentele bazate pe timp sunt:

Imagine

Întârziere de Timp

Aceasta vă permite să stabiliți o perioadă determinată de timp înainte ca contactul să avanseze la pasul următor. Pentru a o configura, adăugați cantitatea de timp pe care fluxul de lucru ar trebui să o aștepte înainte de a avansa contactul.

Imagine

Eveniment / Programare

Aceasta vă permite să faceți ca fluxul de lucru să trimită mesajele într-o perioadă determinată de timp în legătură cu un eveniment sau o programare, de exemplu, cu o zi înainte de o programare. Atunci când setați un pas Așteptați pentru un eveniment, adăugați acțiunea Setare Dată de Începere a Evenimentului mai întâi. Stabiliți timpul în care doriți ca contactul să avanseze în fluxul de lucru.

Imagine

Întârziat

Această caracteristică vă permite să programați mesaje care să fie trimise la o anumită perioadă de timp după data de plată a unei facturi. Când configurați acest pas Așteptați, asigurați-vă că ați inclus un declanșator sau o acțiune care garantează că contactele primesc factura; altfel, acestea s-ar putea bloca în acest pas.

Imagine

Stabilirea unui Eveniment / Timp de Programare sau Pas Așteptare Întârziat

Selectați când doriți să se întâmple pasul următor. Aici puteți alege între înainte, după sau un timp exact în legătură cu evenimentul.

Imagine

Odată stabilit, alegeți o opțiune pentru ceea ce ar trebui să facă Fluxul de lucru dacă contactul intră în automatizare după ce timpul a trecut.

Imagine

Fereastră Avansată

Dacă doriți să limitați zilele sau orele în care contactul va avansa, activați Fereastra Avansată.

Imagine

Evenimente CRM

Aceaste opțiuni sunt concepute pentru scenarii în care acțiunile utilizatorului sau ale contactului sunt necesare pentru a progresa prin automatizare. Opțiunile disponibile includ:

Imagine

Condiție

Această caracteristică vă permite să suspendați automatizarea până când contactul completează sau actualizează un anumit câmp de informații. Pentru a configura acest lucru, selectați detaliul contactului pe care doriți să-l monitorizați.

Imagine

Selectați operatorul, apoi adăugați răspunsul dorit.

Imagine

Răspuns Contact

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când aceștia răspund la un mesaj trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați pasul la care doriți ca contactul să fi răspuns.

Imagine

Declanșator Link Apăsat

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când aceștia fac clic pe linkul declanșator selectat.

Imagine

Eveniment Email

Această opțiune va menține contactul în pasul de așteptare până când un contact interacționează într-un anumit fel cu un email trimis anterior. Pentru a o utiliza, selectați mai întâi Pasul Email cu care doriți ca contactul să interacționeze.

Imagine

Apoi selectați acțiunea pe care doriți ca contactul să o fi efectuat pentru email.

Imagine

Limită de Timp

Dacă condiția trebuie să fie îndeplinită într-un program specific, puteți seta o limită de timp activând opțiunea și stabilind intervalul de timp.

Imagine

Făcând esto, va rezulta în două ramuri, una pentru cazurile în care condiția este îndeplinită și una pentru când intervalul de timp expiră.

Imagine

Salvarea Acțiunii de Așteptare

Odată ce ați setat condițiile pentru acțiunea de Așteptare, puteți face clic pe Salvare acțiune și ați terminat.

Imagine

Acum puteți configura pași de Așteptare ori de câte ori este necesar, asigurându-vă că contactul trece prin acțiunile fluxului de lucru într-un timp precis și convenabil, maximizând eficacitatea comunicărilor dumneavoastră și eficientizând procesul.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul