Trimite Email
Acțiunea de flux de lucru Trimite Email vă va permite să trimiteți un email de ieșire către un contact atunci când fluxul dvs. de lucru este activat. Utilizați această acțiune când un formular sau un sondaj este trimis pentru a urmări rapid un client sau trimiteți emailuri activate de anumite evenimente pentru a reduce acțiunile manuale zilnice.
Pentru a începe, faceți clic pe pictograma + pentru a adăuga o acțiune de flux de lucru și selectați Trimite Email.

Numele Acțiunii
Renunțați la denumirea acțiunii de flux de lucru pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea între membri echipei folosind convenții de denumire consistente și descriptive care indică funcția sau scopul acțiunii.

De La Nume
În câmpul De La Nume, ar trebui să introduceți numele expeditorului. De asemenea, puteți face clic pe pictograma etichetă pentru a utiliza valorile personalizate.

De La Email
În câmpul De La Email, ar trebui să introduceți emailul expeditorului. De asemenea, puteți face clic pe pictograma etichetă pentru a utiliza valorile personalizate.

? Notă: Dacă câmpurile 'De La Nume' și 'De La Email' sunt goale, atunci Emailul va fi trimis folosind Valorile Implicite
Subiect
Scrieți subiectul emailului în acest câmp. De asemenea, puteți face clic pe pictograma etichetă pentru a utiliza valorile personalizate.

Șablon
Selectați un șablon de email din meniul derulant sau căutați unul după nume folosind bara de căutare în câmpul Șabloane.

Șabloanele de email pot fi editate din cadrul acțiunii de flux de lucru, trecând cu mouse-ul peste previzualizarea șablonului de email și selectând “Editați”.

Din editorul de flux de lucru al șablonului de email, faceți ajustările necesare pentru șablon, cum ar fi editarea textului sau glisarea și plasarea de elemente suplimentare. Salvați modificările aduse șablonului de email selectând “Salvați” pentru a actualiza șablonul existent sau salvați modificările ca un nou șablon de email făcând clic pe butonul “Salvați ca nou Șablon”.
- Salvați ca Nou Șablon: Folosind această caracteristică, puteți păstra șablonul de email existent intact, creând totodată un nou șablon cu un nume diferit pentru o identificare ușoară.
- Salvați: Șabloanele dvs. originale rămân neschimbate în timp ce explorați diferite ajustări.

Mesaj
Dacă nu utilizați un șablon de email, puteți scrie corpul mesajului în caseta de mesaj. Aveți o varietate de opțiuni de editare a textului disponibile pentru a personaliza emailul dvs., inclusiv tipografie, aliniere, puncte de marcaj și adăugarea imaginilor.
Puteți utiliza valori personalizate pentru a introduce informații despre utilizator sau contact, precum și pentru a adăuga linkuri de activare la emailul dvs. folosind meniurile derulante corespunzătoare din caseta de mesaj pentru a personaliza emailul.

Adăugați Atașamente
Dacă doriți să adăugați atașamente la emailul dvs., cum ar fi fișiere sau imagini, faceți clic pe butonul Adăugați atașamentul și selectați fișierul sau imaginea pe care doriți să o adăugați.

Emailuri de Test
Introduceți o adresă de email în câmpul Emailuri de Test și faceți clic pe Trimite Email de Test. Odată ce sunteți mulțumit de emailul demo, veți fi gata să-l trimiteți către contactele dvs.

Statistici de Livrare Email
Odată ce fluxul dvs. de lucru este activ și ați avut clienți care au interacționat, veți putea accesa statisticile de livrare email. Statistici de Livrare Email oferă metrici despre emailurile trimise, inclusiv numărul și detalii despre emailurile livrate, deschise, declanșate, răspunse, respinse, acceptate, stocate și respinse de contacte. În plus, dezvăluie numărul de contacte care s-au plâns/raportat emailul.

Selectați butonul “Vezi toate statisticile” pentru a încărca statisticile acceptate, stocate, respinse și plângeri.

- Livrat: Arată numerele și detaliile emailurilor livrate contactelor din cadrul acestui flux de lucru.
- Deschis: Arată numerele și detaliile contactelor care au deschis emailul în cadrul acestui flux de lucru.
- Declanșat: Arată numărul și detalii despre contactele care au făcut clic pe email.
- Răspuns: Arată numerele și detaliile contactelor care au răspuns la email în cadrul acestui flux de lucru.
- Respins: Puteți vedea numerele și detalii despre emailurile care au fost respinse.
- Acceptat: Aici, veți vedea numărul emailurilor acceptate.
- Stocat: Puteți vedea numărul emailurilor stocate aici.
- Respins: Aici se arată numărul emailurilor care au fost respinse de contact.
- Plângeri: Aici veți vedea numărul contactelor care s-au plâns/raportat emailul.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul