Update Appointment Status
Update Appointment Status
Pentru a publica fluxuri de lucru, va trebui să stabiliți un declanșator de flux de lucru și o acțiune de flux de lucru. Fără ambele, veți putea doar să salvați fluxul de lucru, nu să-l publicați.
Acțiunea de flux de lucru Update Appointment Status le permite utilizatorilor să schimbe starea unei întâlniri. Dacă un contact a fost adăugat la fluxul de lucru printr-un declanșator legat de întâlnire, cum ar fi Appointment sau Customer Book Appointment, starea acelei întâlniri va fi actualizată.
Cu toate acestea, dacă un contact este adăugat printr-o altă metodă, starea celei mai recente întâlniri planificate va fi actualizată în loc.

Cum să Actualizați Starea unei Întâlniri
Pentru a modifica starea întâlnirii unui contact în cadrul unui flux de lucru, începeți prin a alege starea preferată din opțiunile disponibile, care includ:
- Nou
- Confirmat
- Anulat
- Prezent
- Absent
- Invalid
Alegând starea corespunzătoare, puteți menține un dosar precis și actualizat al istoricului întâlnirilor contactului dumneavoastră, asigurându-vă o comunicare eficientă și o gestionare simplificată a întâlnirilor pentru ambele părți implicate.

Lecturi Suplimentare
Manual SMS (acțiune)
Goal Event (acțiune)
Workflows - Event Start Date Action
Math Operation (acțiune)
If/Else Condition (acțiune)
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul