Adaugă Leads Sub O Acțiune A Afiliatului
Toți știm modelul obișnuit de afiliat, le oferi un link, ei îți aduc o vânzare și primesc un comision pentru asta, nu-i așa? Când afacerea ta depinde mai mult de leads decât de vânzări, acest lucru poate deveni puțin neclar mai ales dacă ai vânzări care se desfășoară offline. Cu acțiunea "Adaugă Leads sub un Afiliat", poți facilita procesul pentru tine și echipa ta și să optimizezi gestionarea lead-urilor tale. Dar cum funcționează?
Adaugă o nouă acțiune în fluxul tău de lucru, și din meniul de acțiuni selectează “Adaugă Leads sub un Afiliat”
Selectează campania din meniul derulant
Selectează afiliatul căruia vrei să îi atribui lead-ul.
Salvează acțiunea și ai terminat. Această caracteristică are scopul de a facilita sarcinile administrative și de a face strategia ta de marketing afiliat mai eficientă. Poți să o asociezi cu “Adaugă Vânzări Manuale Pentru O Acțiune De Afiliat” pentru a automatiza procesul, asigurându-te că afiliații tăi sunt recompensați pentru lead-urile pe care ți le aduc și rămân motivați.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul