Webhook
Pentru a trimite un webhook cu detaliile contactului, utilizatorii pot folosi acțiunea Webhook. Această acțiune de workflow permite să trimiteți informații către surse externe, cum ar fi alte site-uri web din interiorul CRM-ului dvs., eliminând acțiunile manuale.
Crearea unui Webhook
Pentru a crea o acțiune Webhook, faceți clic pe iconița + pentru a adăuga o nouă acțiune de workflow și alegeți „Webhook”. Utilizatorii pot selecta fie metoda POST, fie GET pentru webhook și pot introduce URL-ul corespunzător. Date personalizate pot fi adăugate făcând clic pe +Adăugați element, completând Cheia și Valoarea în câmpurile corespunzătoare. În plus, utilizatorii pot folosi valori personalizate create în CRM-ul lor. Utilizatorii pot de asemenea adăuga antete la webhook făcând clic pe +Adăugați element și tastând Cheia și Valoarea în câmpurile respective.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul