Webhook

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 4:20 AM de Adrian Stefan Gebri

Webhook

Pentru a trimite un webhook cu detaliile contactului, utilizatorii pot folosi acțiunea Webhook. Această acțiune de workflow permite să trimiteți informații către surse externe, cum ar fi alte site-uri web din interiorul CRM-ului dvs., eliminând acțiunile manuale.

Crearea unui Webhook

Pentru a crea o acțiune Webhook, faceți clic pe iconița + pentru a adăuga o nouă acțiune de workflow și alegeți „Webhook”. Utilizatorii pot selecta fie metoda POST, fie GET pentru webhook și pot introduce URL-ul corespunzător. Date personalizate pot fi adăugate făcând clic pe +Adăugați element, completând Cheia și Valoarea în câmpurile corespunzătoare. În plus, utilizatorii pot folosi valori personalizate create în CRM-ul lor. Utilizatorii pot de asemenea adăuga antete la webhook făcând clic pe +Adăugați element și tastând Cheia și Valoarea în câmpurile respective.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul