Moduri De A Evita Dosarul De Spam Atunci Când Trimiteți Emailuri
Există multe motive pentru care un furnizor de servicii email ar putea să marcheze emailurile dvs. ca spam. Aici veți găsi cele mai comune motive și cum să le corectați!
Furnizorii de servicii email pot categoriza emailurile dvs. ca spam din mai multe motive. Unele dintre cele mai prevalente motive includ trimiterea de emailuri dintr-un domeniu public, respectarea politicilor DMARC, menținerea sănătății listelor și practicilor de colectare, precum și transmiterea emailurilor interne. Fiind conștient de aceste posibile declanșatoare, puteți lua măsuri corespunzătoare pentru a vă asigura că emailurile dvs. sunt livrate destinatarilor fără a fi marcate ca spam, astfel menținând o comunicație eficientă.
Trimiterea Dintr-un Domeniu Public
Dacă trimiteți emailuri din domenii gratuite, cum ar fi gmail.com sau yahoo.com, mesajele dvs. pot ajunge în dosarul de spam. Pentru a evita acest lucru, asigurați-vă că trimiteți emailuri dintr-un domeniu pe care îl dețineți și care se potrivește cu brandingul dvs.

DMARC
Dacă domeniul pe care îl folosiți pentru a trimite emailuri are o politică DMARC, dar nu ați verificat domeniul cu furnizorul dvs. SMTP, mesajele dvs. vor ajunge probabil la spam. Verificați cu furnizorul dvs. SMTP pentru a vă asigura că mesajele dvs. email trec DMARC.

Sănătatea Listei & Colectarea Listei
Dacă aspectele tehnice de mai sus sunt în ordine, sănătatea listei și colectarea sunt factorii esențiali care determină livrabilitatea. Asigurați-vă că:
- Toată lumea de pe lista dvs. a dat consimțământ explicit pentru a primi marketing prin email de la dvs.,
- Abonații reci sunt eliminați regulat din lista dvs.,
- Asigurați-vă formularele cu dublu opt-in.
Trimiterea Emailurilor Interne
Dacă trimiteți mesaje în cadrul aceluiași domeniu din care provine mesajul, emailul dvs. intern ar putea ajunge în spam. Acest lucru se datorează faptului că căsuța dvs. de email crede că este falsificată, deoarece vede un email de la ea însăși pe care nu l-a trimis. Pentru a evita acest lucru, folosiți un email gratuit, cum ar fi Gmail.com, pentru a testa mesajul dvs. sau aveți persoana responsabilă de domeniul dvs. să declare whitelist adresa IP a furnizorului dvs. SMTP pentru emailuri interne.
Abordând aceste probleme comune, puteți îmbunătăți livrabilitatea și eficacitatea campaniei dvs. de email și reduce riscul de a fi marcat ca spam.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul