Cum Să Creezi un Temporizator Recurring

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 4:25 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Creezi un Temporizator Recurring

Temporizatoarele recurente sunt instrumente excelente pentru a gestiona promovarea evenimentelor, vânzărilor sau activităților care au loc regulat. Acest tip de temporizator se resetează după fiecare ciclu oferind memento-uri continue.

Crearea unui Temporizator Recurring

Navighează la tab-ul Temporizatoare de Countdown din secțiunea de marketing și apasă pe butonul + Nou.

Alege un Șablon de Design care îți place, apoi apasă Continuă cu acest șablon.

Selectează Tipul de Temporizator Recurring.

Defineste durata de countdown și numărul de bucle.

Adaugă Linkul Activ unde utilizatorii vor fi redirecționați în timp ce temporizatorul este activ și Linkul Expirat pentru atunci când temporizatorul expiră.

Selectează secțiunea de Stilizare și ajustează aspectul temporizatorului, inclusiv culori, fonturi, etc.

Dă-i temporizatorului tău un nume pentru identificare, apoi apasă „Salvează” pentru a finaliza și activa temporizatorul de countdown.

Și iată, acum poți adăuga acest element în Emailuri, Website-uri și Funnel-uri sau apasă pe pictograma cu trei puncte pentru a copia codul personalizat al temporizatorului tău și a-l adăuga pe site-uri externe! Acest lucru îți va oferi un semnal vizual pe care îl poți oferi clienților pentru a-i menține pe drumul cel bun pentru evenimentele repetate, cum ar fi Abonamentele Lunare de care vrei să le amintești sau folosește temporizatorul recurring pentru a construi interes pentru cursuri/webinarii regulat, printre alte evenimente recurente! Sperăm că ți-a plăcut.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul