Profilul De Afaceri
Gestionarea eficientă a Profilului De Afaceri este crucială pentru asigurarea funcționării fără probleme a mediului CRM și pentru alinierea acestuia la cerințele afacerii dumneavoastră. Prin înțelegerea și utilizarea acestor setări, puteți adapta experiența CRM pentru a se potrivi mai bine nevoilor dumneavoastră operaționale și pentru a îmbunătăți funcționalitatea generală.
Din start, Profilul De Afaceri este pagina inițială afişată după accesarea secțiunii Setări. Prin urmare, după ce faceți clic pe butonul Setări din tabloul de bord al contului, veți fi direcționat către Profilul De Afaceri.

Informații Generale
Furnizarea de informații precise și configurarea setărilor în această secțiune va asigura că orice Câmpuri Personalizate sau Linkuri Trigger asociate cu acest sub-cont reflectă corect detaliile afacerii dumneavoastră.
- ID Locație: Acesta arată ID-ul contului companiei dumneavoastră. Puteți copia ID-ul dând clic pe pictograma de lângă ID.
- Logo De Afaceri: Actualizați, schimbați sau eliminați logo-ul companiei în această secțiune. Dimensiunile recomandate sunt 350px pe 180px, cu o dimensiune maximă a fișierului de 2.5 MB.
- Numele Prietenos De Afacere: Acest nume va fi utilizat pentru contul dumneavoastră atunci când faceți referire la Câmpul Personalizat "Cont -> Nume" în mesaje, fluxuri de lucru și alte zone variate.
- Numele Legal De Afacere: Numele legal al afacerii introdus aici va fi folosit pentru viitoarele înregistrări de conformitate. Asigurați-vă că acest nume se potrivește exact cu cel afișat pe documentele legale de afaceri, cum ar fi licența de afaceri și documentele de înregistrare.
- Email De Afacere: Introduceți adresa de email pe care doriți să o utilizați pentru contul dumneavoastră. Această adresă email va fi utilizată atunci când aplicați Câmpul Personalizat "Cont -> Email" în mesaje, emailuri, fluxuri de lucru și alte secțiuni care suportă Câmpuri Personalizate.
- Telefon De Afacere: Introduceți numărul de telefon pe care doriți să îl utilizați pentru contul dumneavoastră. Acest număr va fi utilizat atunci când aplicați Câmpul Personalizat "Cont -> Telefon" în mesaje, emailuri, fluxuri de lucru și alte secțiuni care suportă Câmpuri Personalizate.
- Domain Branduit: Creați un "domain branduit" conectându-l la un subdomeniu prin intermediul furnizorului dumneavoastră de găzduire. Acest domain branduit va servi ca URL pentru diverse elemente precum "Linkuri Trigger", "Calendare", "Formulare", "Sondaje" și multe altele.
- Website De Afacere: Introduceți URL-ul site-ului web pe care doriți să îl utilizați pentru contul dumneavoastră. Acest URL va fi utilizat atunci când aplicați Câmpul Personalizat "Cont -> Website" în mesaje, emailuri, fluxuri de lucru și alte secțiuni care suportă Câmpuri Personalizate.
- Nișa De Afaceri: Atribuiți o nișă de afaceri contului dumneavoastră selectând opțiunea cea mai potrivită din meniul derulant. Dacă afacerea dumneavoastră vizează mai multe nișe, alegeți pe cea care reprezintă cel mai bine piața țintă principală.
- Cheie API: Cheia API poate fi utilizată pentru a se conecta cu Zapier și alte aplicații care necesită o cheie API pentru schimbul de informații. Puteți copia Cheia API făcând clic pe pictograma "copiază" și de asemenea puteți regenera o nouă cheie API dând clic pe pictograma "Refresh" de lângă pictograma "copiază".

După ce ați finalizat actualizările la Informațiile Generale, asigurați-vă că salvați modificările dând clic pe butonul Actualizează Informațiile!
Adresa Fizică De Afacere
Această informație este esențială nu doar pentru a verifica afacerea dumneavoastră pentru anumite funcții care necesită validare, ci și pentru a incorpora Câmpuri Personalizate și Valori Personalizate în mesaje, postări sociale, campanii email, site-uri web și funneluri.
- Adresă Stradală: Introduceți adresa stradală exactă așa cum este înregistrată în înregistrarea afacerii dumneavoastră.
- Oraș: Introduceți orașul corespunzător adresei stradale.
- Cod Poștal / Zip: Furnizați codul poștal sau zip legat de locația afacerii dumneavoastră.
- Stat / Prov / Regiune: Specificați statul, provincia sau regiunea pentru afacerea dumneavoastră.
- Țară: Selectați țara în care este înregistrată afacerea dumneavoastră.
- Fus Orar: Selectați fusul orar preferat din meniul derulant. Evenimentele automate din cadrul campaniilor utilizează acest câmp pentru a determina momentul potrivit pentru trimitere. În funcție de funcția utilizată, cum ar fi fluxurile de lucru sau campaniile email, este posibil să aveți opțiunea de a suprascrie această setare implicită a fusului orar.
- Limbă de Plată: Selectați limba în care este afișat contul dumneavoastră din meniul derulant.
- Limbă pentru Comunicațiile Externe pentru Valorile Personalizate: Alegerea limbii corespunzătoare aici asigură că toate Câmpurile Personalizate și Valorile Personalizate sunt afișate corect în limba selectată atunci când sunt utilizate în mesaje, site-uri web, funneluri sau alte zone din cadrul platformei.

După finalizarea acestei secțiuni, asigurați-vă că salvați modificările dând clic pe butonul Actualizează!
Informații De Afaceri
Această informație, inclusiv tipul și numărul de înregistrare (cum ar fi EIN, CCN, TVA) și regiunile dumneavoastră de operare, este crucială. Documentarea și înregistrarea corectă a afacerii dumneavoastră pot avea un impact semnificativ asupra statutului dumneavoastră de aprobat atunci când aplicați pentru a trimite mesaje SMS.
- Tip De Afacere: Selectați tipul de entitate de afaceri pe care l-ați înființat din opțiunile disponibile în meniul derulant. Puteți alege dintr-o Co-operativă, Corporație, Societate cu Răspundere Limitată (SRL), Întreprindere Individuală, Corporație Non-Profit sau Parteneriat, în funcție de structura afacerii dumneavoastră.
- Industria De Afacere: Selectați categoria industrială pe care compania dumneavoastră o deservește în principal.
- Tip ID De Înregistrare De Afacere: Alegeți tipul de identificare pe care l-ați primit pentru înregistrarea afacerii dumneavoastră.
- Număr De Înregistrare A Afacerii: Introduceți numărul de înregistrare al companiei dumneavoastră aici. Dacă afacerea dumneavoastră nu este încă înregistrată, bifați caseta Afacerea mea nu este înregistrată în schimb.
- Regiuni De Operare A Afacerii: Selectați regiunea în care se află compania dumneavoastră. Puteți selecta mai mult de o opțiune dacă compania dumneavoastră are sucursale în mai multe locații.

După ce ați finalizat actualizările la Informațiile De Afaceri, asigurați-vă că salvați modificările dând clic pe butonul Actualizează Informațiile!
Reprezentant Autorizat
Pentru a desemna un Reprezentant Autorizat în sistemul dumneavoastră, introduceți numele și prenumele individului, adresa de email, poziția de muncă în cadrul companiei dumneavoastră și numărul de telefon, inclusiv codul de țară.

Asigurați-vă că faceți clic pe butonul "Actualizează Informațiile" pentru a salva orice modificări după confirmarea detaliilor introduse.
Setări Apel & Voicemail
Puteți încărca un voicemail personalizat în format MP3/WAV și seta o durată de expirare. O durată de expirare de 20 de secunde sau mai puțin este recomandată. Voicemail-ul încărcat în această secțiune servește ca mesaj vocal implicit pentru toate numerele din contul dumneavoastră, cu excepția cazului în care este modificat în setările de gestionare a echipei. Acest mesaj va înlocui voicemail-ul implicit al operatorului și va fi înregistrat de CRM dacă un apel rămâne fără răspuns în intervalul de timp specificat.

Salvați setările apelului după revizuirea configurării!
Setări Generale
Aceste setări abordează cerințele de conformitate și permit îmbunătățirea caracteristicilor de personalizare.
- Permite Duplicarea Oportunităților: Activarea acestei funcții va permite crearea de oportunități duplicat în cadrul aceleași conducte. Când este activat, noile oportunități vor fi generate în cadrul conductei existente, mai degrabă decât mutând o oportunitate dintr-o etapă a conductei în alta.
- Îmbinare Contacte Facebook După Nume: Atunci când această opțiune este activată, mesajele de intrare din Facebook vor fi îmbinate cu contactele existente dacă numele se potrivesc exact. Vă rugăm să rețineți că potrivirea numelui este sensibilă la majuscule.
- Dezactivează Fusul Orar De Contact: Dacă fusurile orare de contact sunt dezactivate, toate întâlnirile și instrumentele bazate pe timp vor folosi fusul orar selectat în secțiunea Adresa Fizică De Afacere.
- Detecția Bot-urilor Prevenind Incrementarea Statisticilor și Executarea Automatizării: Această caracteristică împiedică boturile să umfle metricile de angajare a emailului și să declanșeze automatizarea blocând creșterea contoarelor de deschidere/click și oprind orice evenimente de automatizare cauzate de interacțiuni cu bot-uri.
- Marchează Emailurile ca Invalide din cauza Bounce-ului Dificil: Dacă este activată, adresa de email a unui contact va fi marcată automat ca invalidă atunci când apare un bounce dificil, iar orice acțiuni legate de email în automatizare vor fi ocolite pentru contactele cu emailuri invalide.
- Validează Numerele de Telefon atunci când primul SMS este trimis către un contact nou: Această caracteristică validează automat numărul de telefon al unui contact la trimiterea primului mesaj SMS către un număr nou din contul dumneavoastră atunci când este activată. Dacă numărul este marcat ca "Invalid", SMS-ul nu va fi trimis, iar va trebui să validați numărul de telefon înainte ca mesajele SMS viitoare să fie trimise către acest contact.
- Verifică Adresa de Email atunci când primul email este trimis către un contact nou: Această caracteristică încearcă să verifice o adresă de email atunci când trimiteți primul email unui contact. Dacă adresa de email este marcată ca "Invalid", email-ul nu va fi trimis, iar va trebui să verificați adresa de email înainte de a putea trimite emailuri viitoare către acel contact.
- Faceți SMS-ul conform prin adăugarea unui mesaj de dezabonare: Dacă este activat, mesajul dumneavoastră de dezabonare configurat va fi inclus automat în primul SMS trimis prin Mesaje Generale pentru a asigura conformitatea și a îmbunătăți ratele de livrare. Puteți personaliza acest mesaj dând clic pe butonul "Personalizează".
- Faceți SMS-ul conform prin adăugarea informațiilor despre expeditor: Dacă este activat, informațiile expeditorului vor fi incluse automat în primul mesaj SMS din orice Mesaje Generale pentru a asigura conformitatea și a îmbunătăți ratele de livrare. Puteți personaliza mesajul semnăturii dând clic pe butonul "Personalizează" și selectând poziția sa, fie la început, fie la sfârșitul mesajului.
- Faceți Emailul conform prin adăugarea unui link de Dezabonare în emailul dumneavoastră: Această caracteristică permite recepționerilor să se dezaboneze de la primirea emailurilor legate de produsele sau serviciile dumneavoastră. Dacă alegeți să dezactivați această opțiune, asigurați-vă că un link de dezabonare este inclus în toate emailurile generate de sistem. Puteți personaliza linkul dumneavoastră de dezabonare implicit dând clic pe butonul "Personalizează".

Preferințe De Deduplicare a Contactelor
Această setare controlează modul în care contul dumneavoastră gestionează contactele duplicate. Pentru a permite contacte duplicate, activați această setare la poziția activă. Pentru a interzice contactele duplicate, schimbați-o la poziția inactivă.
Când setarea este dezactivată, veți avea opțiunea de a personaliza modul în care sunt identificate duplicatele. Puteți prioritiza adresele de email sau numerele de telefon ca prim criteriu și, dacă doriți, adăugați un factor secundar pentru o confirmare suplimentară.

Funcții Deprecate
Activați sau dezactivați funcțiile care au fost eliminate în această secțiune. În prezent, funcțiile disponibile în această listă sunt Campanii și Trigger-uri deoarece au fost înlocuite de Fluxuri de Lucru.

Faceți clic pe butonul Actualizează după ce activați sau dezactivați oricare dintre aceste funcții!
Mesaj SMS de Înapoi pentru Apeluri Pierdute
Funcția Mesaj SMS de Înapoi pentru Apeluri Pierdute trimite automat un mesaj SMS apelanților care nu pot contacta echipa dumneavoastră, dacă este activată. Puteți configura conținutul acestui SMS, inclusiv opțiunea de a adăuga Câmpuri Personalizate și Valori Personalizate. Pentru a testa mesajul SMS pe care l-ați configurat, introduceți numărul dumneavoastră de telefon în câmpul de input furnizat și faceți clic pe "Trimite Test".

Salvați setările de apel pierdut atunci când această secțiune a fost finalizată!
Și iată-l—ghidul dumneavoastră suprem pentru stăpânirea Profilului De Afaceri! Cu Profilul De Afaceri acum perfect ajustat, sunteți pregătit să oferiți sistemului dumneavoastră CRM o notă personală care va menține lucrurile să funcționeze fără probleme și în sincronizare cu obiectivele afacerii dumneavoastră.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul