Cum să Integrezi WhatsApp

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 7:50 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să Integrezi WhatsApp

Mesageria WhatsApp permite comunicarea în timp real cu clienții tăi, similar cu Facebook Messenger, obții feedback și vizibilitate ridicată, cu un timp de răspuns scăzut și mesaje interactive, ca SMS-ul. Pentru a începe să folosești acest Instrument, mergi la secțiunea Setări.

Început cu Integrarea WhatsApp

Înainte de a te apuca de procesul de integrare, asigură-te că ai următoarele:

  • Un cont CRM activ cu acces administrativ.
  • Un număr de WhatsApp valid pentru a-l conecta cu CRM-ul sau un număr de telefon CRM verificat.

Înregistrează-te pentru Integrarea WhatsApp

Navighează la tab-ul de integrare WhatsApp din Setările CRM. Vei găsi o fereastră pentru a începe abonamentul tău WhatsApp, odată ce ai completat-o, poți începe cu instalarea.

După ce finalizezi abonamentul, vei fi rugat să te conectezi cu contul tău Facebook.

Conectează-ți contul Facebook ca de obicei, conectându-te la contul tău și permițând permisiunile.

Poți selecta o afacere din portofoliul tău sau introduce manual informațiile afacerii tale pentru a o conecta cu numărul tău de telefon, aceste informații nu vor fi vizibile pentru contactele tale.

Creează sau selectează un Profil de afacere WhatsApp, acesta va fi ceea ce clienții văd atunci când interacționează cu contul tău.

Crearea unui Profil

Dacă nu ai creat un cont de afaceri WhatsApp, poți face acest lucru aici, pașii pe care trebuie să-i urmezi sunt.

  1. Adaugă numele contului de afaceri WhatsApp, acesta va fi numele pe care îl poți selecta atunci când conectezi profilul tău Facebook.
  2. Setează un nume de afișare, acesta va fi afișat contactelor și trebuie să se potrivească cu numele afacerii tale.
  3. Selectează o Categorie pentru afacerea ta, aceste informații sunt folosite de Meta pentru a promova afacerea ta.

După completarea informațiilor, apasă pe următorul, adaugă numărul de telefon pe care îl vei folosi pentru WhatsApp, apoi selectează o metodă de verificare. Odată ce numărul de telefon este verificat, profilul tău WhatsApp va fi conectat.

Selectarea unui Profil Existenti

Dacă ai creat deja și conectat un profil de afaceri WhatsApp cu profilul tău Facebook, îl poți conecta cu CRM-ul selectându-l, dacă ai activat 2FA, va trebui să introduci codul de confirmare înainte de a continua.

Finalizarea Conexiunii

După ce profilul a fost creat/selectat, apasă salva pentru a accepta permisiunile, apoi apasă termină pentru a stabili conexiunea.

După ce finalizezi conectarea cu Facebook, vei fi rugat să adaugi un număr de telefon în sistem, odată selectat, nu vei mai putea accesa acea opțiune din aplicația mobilă WhatsApp.

Selectează metoda de verificare pentru număr. Dacă folosești un număr de telefon existent, activează redirecționarea apelurilor pentru a primi codul de verificare de la Meta, sau dacă selectezi SMS, codul de verificare va apărea sub tab-ul conversații.

Odată ce numărul de telefon este verificat, va fi conectat la CRM pentru a începe gestionarea conversațiilor și profilului tău de afacere în WhatsApp. Acest canal suplimentar de conversație îți permite să te conectezi mai bine cu clienții tăi. Verifică articolele „Gestionarea Profilului de Afaceri WhatsApp” și „Conversații & WhatsApp” pentru a învăța mai multe despre comunicațiile WhatsApp!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul