Nu Deranjați
DND este cunoscut și ca "Nu Deranjați". Acesta îți permite să elimini un contact dintr-un canal de comunicare sau din toate canalele integrate cu CRM-ul. Funcția DND este crucială pentru menținerea conformității și respectarea preferințelor de comunicare ale contactelor tale.
Iată o prezentare a modului în care funcționează:
- Toate Canalele DND: Această setare împiedică orice formă de comunicare să fie trimisă contactului.
- DND pe Canale Specifice: Îți permite să specifici care canale ar trebui restricționate, permițând comunicarea prin celelalte.
De exemplu, un contact ar putea prefera e-mailurile în locul mesajelor text sau apelurilor. Poți ajusta setările DND ale acestuia pentru a respecta preferințele sale.
Odată integrat în sistem, DND poate fi configurat pentru fiecare canal (cum ar fi Apeluri, E-mailuri, Facebook, GMB, SMS și WhatsApp).
Funcții Automate de Conformitate
CRM-ul include setări automate pentru a ajuta la menținerea conformității:
- Conformitate SMS: Adaugă automat un mesaj de dezabonare la SMS-uri, permițând contactelor să răspundă cu "STOP" pentru a se dezabona. CRM-ul actualizează apoi setările DND ale contactului pentru a reflecta preferința sa de SMS.
- Conformitate E-mail: Similar cu SMS-ul, o opțiune de dezabonare este inclusă în e-mailuri. Facând clic pe acest link se vor actualiza setările DND ale contactului pentru comunicarea prin e-mail.
Navighează la Setările Generale din Profilul tău de Afaceri pentru a configura aceste mesaje.

Stările DND
Stările DND sunt afișate în tab-ul Conversații pentru a ajuta la gestionarea preferințelor de comunicare ale fiecărui contact.
- DND "Activ": Indică faptul că niciun mesaj ieșit automat sau manual nu este permis să fie trimis.
- DND "Dezactivat": Toate mesajele automate și manuale funcționează normal.
- DND "Parțial": Anumite Canale Nu Pot Fi Folosite pentru Mesajele Ieşite.

DND pentru Integrări
Integrările (Apeluri, E-mailuri, Facebook, GMB, SMS, și WhatsApp) apar ca canale pe care utilizatorii le pot activa sau dezactiva individual. Dacă o integrare este deconectată, fiecare contact își păstrează statutul DND anterior la reconectare. De exemplu, dacă un contact este setat pe DND pentru Facebook Messenger, va rămâne DND la reconectare.

DND pentru E-mail
Sistemul va activa automat DND pentru contactele de e-mail dacă sunt îndeplinite criteriile de mai jos:
- Eșecuri permanente ale e-mailului ISP, cum ar fi bounce, generic, suppress-complaint, suppress-unsubscribe și suppress-bounce. (Înțelegerea Supresiunilor Mailgun)
- Când un destinatar se dezabonează sau marchează e-mailul ca SPAM (eveniment de plângere Mailgun).
? Notă: Utilizatorii pot dezactiva DND din istoricul contactului din motivele de mai sus, exceptând când este marcat ca SPAM.
Îndepărtarea DND pentru un Contact E-mail
Dacă un utilizator este marcat ca DND din cauza evenimentelor de bounce sau suppress, îndepărtează e-mailul contactului din lista de supresie cu ISP-ul tău, validează e-mailul și apoi re-enablează-l în sistem.
DND pentru SMS
2 tipuri de DND SMS pot fi aplicate unui contact:
- Temporary- Dacă mesajele returnează o eroare 30003, 30005 sau 30006.
- Permanent- Dacă mesajele returnează o eroare 30004 sau contactul răspunde cu un cuvânt cheie Opt-Out precum STOP, UNSUBSCRIBE sau CANCEL.
Contactele cu un DND SMS temporar pot fi actualizate din istoricul contactului; cu toate acestea, contactele cu un DND SMS permanent trebuie să trimită un SMS cu "START" pentru a dezactiva DND-ul.
DND Inbound
Funcția DND Inbound Calls și SMS permite utilizatorilor să împiedice contactele specifice să sune sau să trimită SMS-uri la numărul CRM. Când este activată, această funcție asigură că orice apeluri sau mesaje SMS primite de la contactele marcate sunt blocate, reducând comunicarea nedorită.

Integrarea Fluxului de Lucru
CRM-ul îți permite să integrezi setările DND în fluxurile tale de lucru. De exemplu, dacă un contact se dezabonează de la e-mailurile tale, poți actualiza automat setările lor DND pentru a reflecta această preferință. Acest lucru se asigură că fluxurile tale de lucru respectă preferințele de comunicare ale contactului, îmbunătățind experiența lor cu marca ta.
Depanare și Întrebări Frecvente
Ce se întâmplă dacă un contact este într-un flux de lucru și apoi optează pentru DND?
CRM-ul sare inteligent peste pașii de comunicare din care contactul s-a exclus, asigurând conformitatea fără a-i elimina complet din fluxul de lucru.
Pot elimina un contact din toate fluxurile de lucru dacă optează pentru DND pe toate canalele?
Da, poți folosi opțiunile de flux de lucru pentru a elimina un contact din toate fluxurile de lucru dacă nu mai dorește să fie contactat în niciun fel.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul