Set Contact DND

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:38 AM de Adrian Stefan Gebri

Set Contact DND

Pentru a activa funcția Nu Deranja (DND) pentru un contact specific, utilizatorii sunt sfătuiți să opteze pentru acțiunea de lucru Set Contact DND. Pentru a implementa această setare, faceți clic pe iconița "+", încorporați o nouă acțiune de lucru și selectați opțiunea Set Contact DND din alegerile disponibile. Activând această funcție, puteți respecta eficient preferințele contactului dumneavoastră, asigurându-vă că nu este deranjat de comunicări nedorite, menținând în cele din urmă o relație pozitivă cu clientul.

Image

Tipuri de Nu Deranja

Image

Activează pentru Toți

Pentru a activa funcția Nu Deranja pentru un contact, selectați Activează Contact DND. Această opțiune este utilă dacă contactul nu dorește să primească notificări sau s-a dezabonat de la un abonament. Utilizatorii pot alege opțiunea de a activa DND în toate canalele sau doar pentru cele specifice. Dacă sunt alese canale specifice, opțiunile includ apel, SMS, email, Facebook și Google My Business.

Image

Dezactivează pentru Toți

Pentru a dezactiva funcția Nu Deranja pentru un contact, alegeți Dezactivează Contact DND. Lăsați Nu Deranja dezactivat dacă contactul este încă interesat să primească notificări. Utilizatorii pot alege să dezactiveze DND în toate canalele sau doar în cele specifice, cum ar fi apel, SMS, email, Facebook sau Google My Business.

Image

Activează/Dezactivează pentru canale specifice

Folosind meniul derulant, puteți selecta canalul specific pentru care doriți să activați/dezactivați DND.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul