Contact DND
Declanșatorul Contact DND se activează atunci când steagul DND al unui contact este modificat. Abrevierea DND înseamnă Nu Deranjați, o caracteristică pe care clienții o folosesc pentru a renunța la serviciile pe care nu mai doresc să le primească. DND poate fi activat sau dezactivat pentru e-mailuri, apeluri telefonice, mesaje SMS, GMB și mesaje Facebook, în funcție de preferințele contactului.
Va trebui să stabiliți un declanșator de flux de lucru și o acțiune pentru a PUBLICA fluxurile de lucru. Fără ambele, puteți salva doar fluxul de lucru, nu îl puteți publica.

Adăugați Filtre
Steagul DND Este
Puteți declanșa un flux de lucru atunci când DND este fie Activat, fie Dezactivat pentru un contact. Pentru a adăuga un filtru, faceți clic pe + Adăugați Filtre și selectați „Steagul DND este”. De aici, puteți filtra fluxul de lucru pentru a se declanșa în funcție de patru evenimente diferite:
Dezactivat pentru toate canalele
Dezactivat pentru toate canalele specifice
Activat DND pentru toate canalele
Activat DND pentru canalele specifice

Canalul DND Este
Când selectați declanșatorul Dezactivat DND pentru canale specifice sau Activat DND pentru canalele specifice, trebuie de asemenea să adăugați filtrul Canalul DND Este pentru a selecta canalul specific din lista derulantă.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul