Contact DND

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 1:53 AM de Adrian Stefan Gebri

Contact DND

Declanșatorul Contact DND se activează atunci când steagul DND al unui contact este modificat. Abrevierea DND înseamnă Nu Deranjați, o caracteristică pe care clienții o folosesc pentru a renunța la serviciile pe care nu mai doresc să le primească. DND poate fi activat sau dezactivat pentru e-mailuri, apeluri telefonice, mesaje SMS, GMB și mesaje Facebook, în funcție de preferințele contactului.

Va trebui să stabiliți un declanșator de flux de lucru și o acțiune pentru a PUBLICA fluxurile de lucru. Fără ambele, puteți salva doar fluxul de lucru, nu îl puteți publica.

Image

Adăugați Filtre

Steagul DND Este

Puteți declanșa un flux de lucru atunci când DND este fie Activat, fie Dezactivat pentru un contact. Pentru a adăuga un filtru, faceți clic pe + Adăugați Filtre și selectați „Steagul DND este”. De aici, puteți filtra fluxul de lucru pentru a se declanșa în funcție de patru evenimente diferite:

Dezactivat pentru toate canalele

Dezactivat pentru toate canalele specifice

Activat DND pentru toate canalele

Activat DND pentru canalele specifice

Image

Canalul DND Este

Când selectați declanșatorul Dezactivat DND pentru canale specifice sau Activat DND pentru canalele specifice, trebuie de asemenea să adăugați filtrul Canalul DND Este pentru a selecta canalul specific din lista derulantă.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul