Integrări - Cum SăIntegrezi Stripe
Pentru a factura produsele și serviciile direct în CRM-ul tău, va trebui să conectezi un cont Stripe. Aceasta este o caracteristică excelentă a sistemului pentru a te ajuta să îți gestionezi afacerea. Integrarea unui cont Stripe îți va permite să:
- Configurezi produsele în funnel-uri
- Trimiti un link ‘text 2 pay’ într-un mesaj SMS
- Crezi o Factură
Verifică pașii de mai jos pentru a învăța cum să creezi și să integrezi contul tău Stripe.
Crează un Cont Stripe
Navighează la secțiunea Integrare din categoria Plăți și selectează butonul “Conectează-te cu Stripe” pentru a începe.

Adăugă Email și Parolă
Introdu adresa ta de email și fă clic pe Continuare pentru a putea adăuga parola ta, apoi apasă pe butonul Continuare pentru a trece la următorul pas.

Asigură cu Numărul de Telefon
Adaugă aici numărul tău de telefon pentru a-ți securiza contul. Trebuie să verifici numărul de telefon. Poți folosi de asemenea o aplicație Authenticator sau o cheie de securitate pentru a-ți securiza contul

După ce contul tău este securizat, vei primi acest cod pe care să-l descarci sau să-l copiezi și să-l salvezi undeva ca un cod de salvare de urgență în cazul în care dispozitivul tău se pierde sau este furat, înainte de a trece la următorul pas.

Informații Personale, de Afaceri și Bancare
Completează-ți datele personale pentru a-ți verifica identitatea și a-ți păstra înregistrările în siguranță. Scrie o descriere scurtă a afacerii tale. Leagă-ți contul pentru a primi plățile fără probleme și pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine afacerea ta. O plată este transferul de fonduri de la Stripe către contul tău bancar.



Verifică Adresa Ta de Email
Odată ce ai completat informațiile tale, ți se va cere să verifici Adresa Ta de Email.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul