Configurarea Integrării Shopify
Aceast ghid descrie pașii necesari pentru a conecta magazinul tău Shopify, permițându-ți să-l gestionezi direct din CRM. Procesul de integrare implică două pași principali:
- Creează o aplicație personalizată în magazinul tău Shopify
- Conectează Shopify la contul tău
Pasul-1: Crearea unei Aplicații Personalizate
Înainte de a configura integrarea, trebuie să creezi o aplicație personalizată în magazinul tău Shopify.
Selecția „Aplicații” în Dashboard-ul Shopify
Conectează-te la magazinul tău Shopify și dă click pe „Aplicații” în dashboard.
Dezvoltă Aplicații
Dă click pe „Dezvoltă aplicații” în partea de sus a ecranului.
Autorizează Dezvoltarea Aplicației Personalizate
Dă click pe „Permite dezvoltarea aplicației personalizate.” Dacă este deja activat, continuă să creezi aplicația.
Dă click pe „Creează o aplicație”
Dă click pe „Creează o aplicație.”
Numele Aplicației și Email
Introdu un nume pentru aplicație (de exemplu, „Aplicația Marvel”), selectează emailul tău sub Dezvoltator Aplicație și dă click pe „Creează aplicația.”
Configurarea Scopurilor API Admin
După ce ai creat aplicația, configurează integrarea API Admin.
Acces la Citire
Activează accesul „read_orders” sub „Comenzi.”
Activarea Accesului la Citire a Produselor
Activează accesul „read_products” sub „Produse.”
Salvarea Modificărilor efectuate la Aplicație
Salvează aplicația dând click pe „Salvează” în colțul din dreapta sus.
Instalarea Aplicației
Dă click pe „Instalează aplicația” și confirmă instalarea.
Instalarea Aplicației
Dă click pe „Instalează aplicația” și confirmă instalarea.
Obținerea Tokenului de Acces API
După instalare, găsește „tokenul de acces API Admin” sub acreditivele API și dă click pe „Reveal token once” pentru a accesa.
Copiază Tokenul de Acces
Copiază „tokenul de acces API Admin” dând click pe pictograma clipboard.
Pasul-2: Conectarea Shopify la Sistemul tău CRM
Mergi la Setări > Zona de Integrare a CRM-ului tău și dă click pe tab-ul „Conectează-te” pentru a integra magazinul tău Shopify.

Configurarea Magazinului
Lioghează „tokenul de acces API Admin”, introduce „Numele magazinului tău Shopify” și dă click pe „Conectează-te.”
Integrărea ta Shopify este acum completă! Poți gestiona magazinul folosind diverse funcții avansate în CRM.
Eliminarea integrărilor Shopify existente
După ce introduceți tokenul de acces și numele magazinului Shopify, dacă magazinul este deja integrat, utilizatorului i se va prezenta opțiunea de a elimina integrarea existentă și de a reintegra magazinul în locația dorită.

Folosirea diferitelor Elemente Shopify
Aici putem învăța cum să gestionezi magazinul folosind funcția avansată.
Declanșator de Flux de Lucru
Cu declanșatoarele de flux de lucru, putem seta sistemul să efectueze acțiuni, cum ar fi trimiterea ofertelor către clienții care abandonează coșul de cumpărături.

Acțiuni Flux de Lucru > Condiții If/Else
Stabilește condiții specifice pentru ca sistemul să execute fluxuri de lucru.

Constructor de Email-uri
Folosește elementele coșului de cumpărături pentru a construi emailuri personalizate.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul