Facebook Integration and Lead Management

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 7:43 PM de Adrian Stefan Gebri

Integrarea Facebook și Managementul Lead-urilor

Integrând CRM-ul tău cu Facebook, poți îmbunătăți semnificativ capacitățile de management al lead-urilor prin simplificarea procesului de captare și gestionare a lead-urilor din reclamele Facebook. Acest ghid îți va explica pașii pentru a gestiona eficient lead-urile generate prin campaniile tale Facebook. Urmând aceste instrucțiuni, vei asigura o conexiune fără probleme între CRM și Facebook, ducând la o urmărire și un follow-up mai eficient al lead-urilor.

Accesarea Setărilor de Integrare

  • Navighează la setările CRM.
  • Du-te la secțiunea 'Integrări'.

Conectarea la Facebook

  • Asigură-te că ești conectat la contul tău de Facebook.
  • Apasă 'Conectare' și apoi alege 'Editează Setările' în loc de 'Continuă' pentru a selecta paginile specifice pentru integrare.
  • După ce ai selectat paginile dorite și permisiunile, finalizează conexiunea.
Imagine

Verificarea Integrației

  • Uneori, integrarea poate să nu apară imediat. Reîmprospătează pagina pentru a vedea statusul actualizat.

Gestionarea Lead-urilor Facebook

Odată ce integrarea este completă, următorul pas este să gestionezi lead-urile generate de pe Facebook.

Creează o Reclama Facebook

  • Du-te la Facebook Ad Manager pentru a crea o campanie de generare de lead-uri.
Imagine
  • Selectează campania de generare de lead-uri.
Imagine
  • Creează un formular de lead în cadrul reclamei, incluzând câmpuri precum prenume, nume, telefon și email.
Imagine

Cartografierea Câmpurilor din Formular

  • Revino la CRM și găsește formularul nou creat sub cartografierea formularului Facebook.
  • Asigură-te că cartografierea câmpurilor este configurată corect pentru a se potrivi câmpurilor din CRM cu câmpurile din formular.
Imagine

Configurarea Automatismelor

  • Creează un nou declanșator pentru când formularul Facebook este trimis.
  • Configurează acțiunile pentru a actualiza oportunitățile, a adăuga un tag de contact și a include lead-ul într-o campanie de nurturing.
Imagine

Notificare și Follow-Up

  • Adaugă o acțiune pentru a trimite notificări SMS sau email proprietarului contului sau unui număr/email specificat.
  • Folosește valori personalizate pentru a personaliza conținutul notificării.

Odată ce integrarea Facebook este stabilită și procesele de management al lead-urilor sunt configurate, vei fi echipat să gestionezi și să dezvolți eficient lead-urile generate din campaniile tale publicitare pe Facebook. Verifică regulat integrarea, cartografiază câmpurile formularului corect și configurează declanșatoarele și notificările pentru a-ți optimiza managementul lead-urilor.

Tips pentru Depanare

Integrarea Nu Este Vizibilă

  • Dacă integrarea nu apare imediat, încearcă să reîmprospătezi pagina sau să verifici din nou setările tale de Facebook.

Probleme cu Cartografierea Formularelor

  • Asigură-te că câmpurile din formularul Facebook se potrivesc cu câmpurile din CRM. Cartografierea incorectă poate duce la pierderea datelor.

Configurarea Declanșatoarelor

  • Verifică din nou setările declanșatorului pentru a te asigura că lead-urile sunt corect categorisite și introduse în campaniile de nurturing corespunzătoare.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul