Cum să Adaugi Elemente la Dashboard-ul Tău
Primul lucru pe care-l vezi când te loghezi în contul tău este Dashboard-ul, acesta te ajută să ai o imagine de ansamblu rapidă asupra a tot ce se întâmplă, de la verificarea sarcinilor restante, până la cum își gestionează contactele în sistem. Dar, poate părea impersonal sau confuz pentru echipa ta, adăugând câteva elemente la dashboard-ul tău îți îmbunătățește organizarea, stilul și claritatea.
Pentru a modifica Dashboard-ul tău, intră în modul Editare făcând clic pe pictograma cu creion.

Apoi fă clic pe Adaugă widget, aceasta va deschide un meniu unde poți vedea widget-urile și elementele pe care le poți adăuga.

Pentru moment, schimbă la tab-ul Elemente. Acolo poți alege din Titluri, Casete de text sau Imagini.

Odată selectat, configurează elementul pentru a se potrivi nevoilor tale. Salvează modificările tale odată ce ai terminat făcând clic pe butonul Salvează.

Și asta e tot, acum ai acoperit bazele pentru adăugarea elementelor, dacă vrei să afli mai multe despre fiecare element și să devii cu adevărat expert, te rugăm să verifici biblioteca noastră de articole.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul