Cum Să Adaugi Taxe pe Facturi
Taxele sunt o parte din afaceri, indiferent de industrie, ele sunt unele dintre cele mai importante lucruri în finanțele tale. De aceea, gestionarea eficientă a acestora este crucială, una dintre modalitățile de a face acest lucru este prin adăugarea directă la produsele sau facturile tale, acest lucru te ajută să rămâi organizat, să urmezi regulile și să te asiguri că finanțele tale sunt în ordine.
Cum Să Gestionăm Taxele în CRM-ul Tău
Poti gestiona taxele tale prin adăugarea lor la produse sau facturi direct, păstrând o evidență pentru a urmări fiecare vânzare. Cum să le adaugi depinde de tipul de taxă pe care trebuie să o adaugi, dar pentru a începe mergi la tab-ul Setări din secțiunea Plăți și selectează opțiunea Taxe în stânga ta.

Taxe Manuale
Aceasta îți oferă opțiunea de a crea o taxă pentru produse non-standardizate sau taxe pentru afaceri din afara SUA. Pentru a le crea, click pe +Adaugă Taxă.

O fereastră pop-up se va deschide pentru a adăuga informațiile fiscale, trebuie să adaugi numele și procentul pentru taxă, și poți adăuga și orice informații suplimentare. Odată completate, click pe Adaugă pentru a o salva în sistemul tău.

Taxe Automate
Acestea calculează automat taxa pe vânzări în funcție de adresa clientului, ele sunt concepute pentru afaceri din interiorul SUA. Pentru a le adăuga, mai întâi activează Enable automatic sales tax, apoi selectează categoria produsului tău pentru procentul de taxă.

Apoi selectează Statele cu care faci afaceri, bifează căsuța pentru a accepta Termenii de Utilizare și click pe Salvează.

Adăugarea Taxelor pe Facturi
Odată ce taxele tale au fost create, poți începe să le adaugi la facturile tale făcând click pe Adaugă Taxă pentru a adăuga taxe manuale sau activând taxele automate. Adăugarea lor în acest mod va taxa toate produsele din factură.

Pentru a adăuga taxe unui produs specific, click pe Adaugă Taxă sub prețul produsului.

Aceasta va deschide un meniu pentru a selecta din taxele adăugate. Adăugarea Taxei Manual va permite să adaugi diferite rate de taxe pentru fiecare produs, în timp ce taxele automate sunt aplicate întregii facturi. Odată ce ai terminat, click pe salvează pentru a o seta.

Finalizează factura ta ca de obicei și ai terminat, acum poți urmări taxele tale direct din CRM-ul tău, reducând astfel povara asupra ta și contabilului tău.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul