Cum să Creezi o Estimare

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 9:10 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să Creezi o Estimare

Gestionarea estimărilor în mod eficient este crucială pentru menținerea unui flux de lucru constant în operațiunile afacerii tale. Acest ghid te va ghida prin pașii necesari pentru a accesa, crea, trimite și gestiona estimările din contul tău, asigurându-te că poți urmări toate tranzacțiile tale și să transformi cu ușurință estimările aprobate în facturi.

Accesarea Estimărilor

Din bara laterală stângă, selectează tab-ul Plăți, apoi dă clic pe Facturi și Estimări și alege Estimări din lista derulantă.

Personalizare

Înainte de a crea o estimare, asigură-te că îți personalizezi estimările adăugând brandingul companiei tale, ajustând termenii și configurând setările pentru a se potrivi nevoilor afacerii tale din secțiunea Setări.

Crearea unei Estimări

Dă clic pe butonul Estimare Nouă din colțul din dreapta sus al ecranului tău pentru a iniția crearea unei noi estimări.

Introdu informații esențiale despre afacere și selectează un client în secțiunea Informații despre Afacere și Client.

Apoi, include un număr de estimare și data de expirare în secțiunea Setări Estimare.

Include produsele sau serviciile care urmează a fi estimate și optează să adaugi impozit automat dacă este necesar.

Opțional, adaugă termeni și note la estimare activând opțiunea din secțiunea Opțiuni Suplimentare. Introdu termenii și condițiile în câmpul disponibil.

Odată ce toate detaliile sunt completate, dă clic pe Salvează pentru a menține schimbările tale.

Trimite către Client

Odată ce ești mulțumit de conținutul estimării tale, dă clic pe butonul Trimite pentru a o trimite direct clientului tău.

Introdu un nume pentru a identifica clar estimarea în sistemul tău. Apoi, alege metodele de livrare preferate și verifică informațiile de contact ale clientului pentru acuratețe. Dacă este necesar, adaugă destinatari în câmpurile CC sau BCC. În final, navighează la opțiunile suplimentare pentru a stabili modul de plată.

Dă clic pe butonul trimite când toate detaliile au fost confirmate.

Gestionarea Răspunsurilor Clienților

Clienții pot accepta sau respinge estimarea:

Dacă estimarea este acceptată, aceasta va fi marcată ca Acceptată în tab-ul de stare al Estimării. Dacă este respinsă, clienții pot adăuga note, iar aceasta va fi marcată ca Respinsă.

Dacă clientul a confirmat deja decizia sa prin telefon, poți marca manual estimarea ca acceptată sau respinsă în editorul de estimări.

Conversia unei Estimări într-o Factură

Selectează Estimarea Trimisa:

Dă clic pe elementul estimării trimise din tab-ul Estimărilor tale.

Conversie în Factură

Odată ce clientul tău a aprobat estimarea, selectează Crearea unei Facturi din tab-ul tău sau deschide estimarea acceptată și dă clic pe Crearea unei Facturi.

Revizuiește notele adăugate de utilizatori, disponibile atât pe tab-ul de control, cât și în constructorul estimărilor.

Prin respectarea acestui ghid, poți gestiona eficient estimările, de la creare la aprobat și conversie în facturi. Urmărirea tuturor etapelor și interacțiunilor cu clienții asigură un flux de lucru fără probleme și o gestionare financiară mai bună.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul