Cum să creezi o factură automat după ce o propunere/estimare este semnată

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 9:19 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să creezi o factură automat după ce o propunere/estimare este semnată

Afacerea va putea să aibă o factură creată automat după ce potențialul lead acceptă/semnează propunerea/estimarea. Factura generată va fi o replică a elementelor de linie, impozitelor și discounturilor aplicate pe lista de produse din cadrul propunerii/estimării. Ei vor putea să revizuiască direct factura, să facă orice modificări, dacă este necesar, și să o trimită clientului pentru plată folosind acțiunea Vizualizare Factură în vizualizarea listei Finalizate.

O factură nu va fi creată dacă nu există elemente de linie de produs asociate cu propunerea/estimarea. O factură cumulată a tuturor elementelor de linie și discounturilor asociate cu fiecare element va fi creată în cazul în care există mai multe elemente de listă de produse în document.

Crearea automată a facturii

Pentru a începe, navigați la Setări sub Secțiunea Document & Contract în categoria Plăți.

Imagine

Facturarea Produselor

În secțiunea Facturarea Produselor, activați setările pentru a permite trimiterea automată a facturii către client pentru plată după ce documentul a fost finalizat. Dezactivarea va implica că sistemul va crea doar factura în forma de schiță, dar nu o va trimite clientului pentru plată.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul