Cum să creezi o factură automat după ce o propunere/estimare este semnată
Afacerea va putea să aibă o factură creată automat după ce potențialul lead acceptă/semnează propunerea/estimarea. Factura generată va fi o replică a elementelor de linie, impozitelor și discounturilor aplicate pe lista de produse din cadrul propunerii/estimării. Ei vor putea să revizuiască direct factura, să facă orice modificări, dacă este necesar, și să o trimită clientului pentru plată folosind acțiunea Vizualizare Factură în vizualizarea listei Finalizate.
O factură nu va fi creată dacă nu există elemente de linie de produs asociate cu propunerea/estimarea. O factură cumulată a tuturor elementelor de linie și discounturilor asociate cu fiecare element va fi creată în cazul în care există mai multe elemente de listă de produse în document.
Crearea automată a facturii
Pentru a începe, navigați la Setări sub Secțiunea Document & Contract în categoria Plăți.

Facturarea Produselor
În secțiunea Facturarea Produselor, activați setările pentru a permite trimiterea automată a facturii către client pentru plată după ce documentul a fost finalizat. Dezactivarea va implica că sistemul va crea doar factura în forma de schiță, dar nu o va trimite clientului pentru plată.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul