Cum să creați o factură automat după ce o propunere/estimat a fost semnată

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 9:34 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum să creați o factură automat după ce o propunere/estimat a fost semnată

Companiile ar putea avea o factură creată automat după ce potențialul client acceptă/semnează propunerea/estimatul. Factura generată ar fi o replică a articolelor de linie, impozitelor și discounturilor aplicate pe lista de produse din propunerea/estimatul. Vor putea să revizuiască direct factura, să facă modificări dacă este necesar și să o trimită clientului pentru plată folosind acțiunea Vezi Factura în vizualizarea listei Finalizate.

O factură nu va fi creată dacă nu există articole de linie de produs asociate cu propunerea/estimatul. O factură cumulativă a tuturor articolelor de linie și discounturilor asociate cu fiecare element va fi creată în cazul în care există mai multe elemente în lista de produse din document.

Crearea automată a facturii

Pentru a începe, navigați la Setări sub Secțiunea Document & Contract în categoria Plată.

Imagine

Facturarea Produselor

În secțiunea Facturarea Produselor, activați setările pentru a vă permite să trimiteți factura automat clientului pentru plată după ce documentul a fost completat. Dezactivarea implică faptul că sistemul va crea factura doar în stare de proiect, dar nu o va trimite clientului pentru plată.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul