Cum să creați o factură automat după ce o propunere/estimat a fost semnată
Companiile ar putea avea o factură creată automat după ce potențialul client acceptă/semnează propunerea/estimatul. Factura generată ar fi o replică a articolelor de linie, impozitelor și discounturilor aplicate pe lista de produse din propunerea/estimatul. Vor putea să revizuiască direct factura, să facă modificări dacă este necesar și să o trimită clientului pentru plată folosind acțiunea Vezi Factura în vizualizarea listei Finalizate.
O factură nu va fi creată dacă nu există articole de linie de produs asociate cu propunerea/estimatul. O factură cumulativă a tuturor articolelor de linie și discounturilor asociate cu fiecare element va fi creată în cazul în care există mai multe elemente în lista de produse din document.
Crearea automată a facturii
Pentru a începe, navigați la Setări sub Secțiunea Document & Contract în categoria Plată.

Facturarea Produselor
În secțiunea Facturarea Produselor, activați setările pentru a vă permite să trimiteți factura automat clientului pentru plată după ce documentul a fost completat. Dezactivarea implică faptul că sistemul va crea factura doar în stare de proiect, dar nu o va trimite clientului pentru plată.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul