Cum Să Schimbi Tabla de Brand Implicită
Tabla de brand implicită este un component crucial în gestionarea identității vizuale a brandului tău, în special în emailuri și pâlcuri. Aceasta determină ce set de culori și fonturi vor apărea inițial în selecțiile de culori și fonturi, asigurându-se că elementele de branding sunt întotdeauna ușor accesibile. De obicei, prima tablă de brand pe care o creezi este setată ca implicită.
Când Să Schimbi Tabla de Brand Implicită
- Ghiduri Actualizate: Actualizează tabla implicită când sunt schimbări semnificative în ghidurile brandului tău, cum ar fi culori noi, logo-uri sau alte elemente cheie, pentru a te asigura că toate materialele și comunicările se aliniază cu cel mai recent branding.
- Ocazii Specifice: Ia în considerare schimbarea tablei implicite pentru ocazii speciale sau teme, cum ar fi o temă roșie pentru Crăciun. Totuși, ar putea fi mai practic să creezi o temă sau un șablon separat pentru aceste ocazii, permițându-ți să comuți ușor între tabela implicită și cele tematice, după caz.
Cum Să Schimbi Tabla de Brand Implicită
Accesează Tablele de Brand
Navigatează la Marketing > Table de Brand în contul tău.

Tabla de brand implicită actuală va fi marcată cu un eticheta "Implicit" afișată proeminent în rândul său.
Setează Ca Implicit
Pentru a seta o tablă de brand ca implicită, localizează mai întâi tabela de brand pe care dorești să o desemnezi. Apoi, fă clic pe cele trei puncte (mai multe opțiuni) de lângă tabela de brand selectată și alege opțiunea "Setează Ca Implicit".

Alternativ, în modul de editare, poți seta tabla de brand ca implicită făcând clic pe „Setează Ca Implicit” în secțiunea din dreapta sus a editorului.

Eticheta „Implicit” va fi transferată automat la tabla nou selectată.

Împreună cu actualizările regulate și alinierea tablei tale de brand la ghidurile actuale ale brandului, menții o prezență de brand coerentă și profesională.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul