Cum Să Schimbi Panoul Tău de Brand Implicit
Panoul tău de brand implicit este o componentă esențială în gestionarea identității vizuale a brandului tău, în special în e-mailuri și furci. Acesta determină ce set de culori și fonturi vor apărea inițial în selecția de culori și fonturi, asigurându-se că elementele tale de branding sunt mereu ușor accesibile. De obicei, primul panou de brand pe care îl creezi este setat ca implicit.
Când Să Schimbi Panoul de Brand Implicit
- Linii Directoare Actualizate: Actualizează panoul implicit atunci când există modificări semnificative în liniile tale directoare de brand, precum culori noi, logo-uri sau alte Elemente Cheie, pentru a te asigura că toate materialele și comunicațiile sunt aliniate cu cea mai recentă identitate de brand.
- Occazii Specifice: Ia în considerare schimbarea panoului implicit pentru ocazii speciale sau teme, cum ar fi o temă roșie pentru Crăciun. Totuși, ar putea fi mai practic să creezi o temă sau un șablon separat pentru aceste ocazii, permițându-ți să schimbi ușor între panoul implicit și cele tematice, după cum este necesar.
Cum Să Schimbi Panoul de Brand Implicit
Mergi la Panourile de Brand
Navighează la Marketing > Panouri de Brand în contul tău.

Panoul actual de brand implicit va fi marcat cu o etichetă „Implicit” afișată proeminent în rândul său.
Setează ca Implicit
Pentru a seta un panou de brand ca implicit, localizează mai întâi panoul de brand pe care dorești să-l desemnezi. Apoi, apasă pe cele trei puncte (mai multe opțiuni) de lângă panoul de brand selectat și alege opțiunea „Setează ca Implicit”.

Alternativ, în modul de editare, poți seta panoul de brand ca implicit apăsând „Setează ca Implicit” în secțiunea din dreapta sus din editor.

Eticheta „Implicit” va fi transferată automat la panoul nou selectat.

Prin actualizarea regulată și alinierea panoului tău de brand cu liniile tale directoare actuale, menții o prezență de brand coerentă și profesională.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul