Cum Să Programezi un Mesaj în Conversații
Menținerea comunicării deschise cu clienții tăi este cheia pentru a asigura satisfacția acestora. Totuși, vor fi momente când orele tale de lucru nu se aliniază cu ora clientului tău sau un mesaj este necesar, dar nu urgent. Pentru acele ocazii, una dintre opțiunile pe care le ai la dispoziție este Programarea mesajelor.
Pentru a folosi această funcție, accesează secțiunea Conversații și selectează contactul cu care dorești să comunici.
Cum Să Programezi un Mesaj?
Selectează canalul cu care dorești să trimiti mesajul.

Compune SMS-ul/Email-ul tău ca de obicei, apoi dă clic pe iconița cu cronometru de lângă trimite.

Selectează data din calendar.

Setează ora pentru a trimite mesajul, selectorul de timp este în format de 24 de ore.

Selectează fusul orar în care să trimiți mesajul, în mod implicit aceasta va fi ora clientului, dar poți să o schimbi după cum este necesar.

Apasă pe Trimite Programare și ai terminat.

Cum Să Anulezi un Mesaj Programat?
Apasă pe iconița cu cele trei puncte de lângă mesajul programat pe care vrei să-l anulezi.

Apasă pe Detalii, aceasta va deschide un pop-up cu informațiile mesajului.

Apasă pe Anulează Trimiterea, aceasta va deschide o fereastră pentru a confirma anularea mesajului. Odată ce reîmprospătezi pagina, mesajul va dispărea.

?Notă: Dacă timpul programat trece înainte să încerci să-l anulezi, aceasta nu va fi disponibilă.
Și asta e, acum poți programa mesaje pentru SMS sau Email-uri, astfel încât chiar și când ești plecat sau ocupat, poți ajunge la ei după cum este necesar.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul