Cum să Îndeplinești o Comandă de Magazin E-Commerce
Felicitări! Ai configurat magazinul tău E-commerce și ai făcut prima vânzare, așa că dă-ți o palmă pe umăr. Totuși, călătoria ta nu s-a încheiat încă. Acum este timpul să trimiți clientului produsul său și să îndeplinești comanda.
Pentru că vei avea multe vânzări, urmărirea acestora poate deveni complicată, dar CRM-ul tău te sprijină. Poți urmări toate comenzile care au fost plasate, detaliile și starea acelei comenzi într-un singur loc. Îndeplinind comenzile în interiorul sistemului, poți menține detaliile ușor accesibile pentru tine și clienții tăi.
Cum să Îndeplinești o Comandă?
Pentru a începe, accesează tabul Comenzi din secțiunea Plăți. Aici vei vedea toate comenzile care au fost plasate.

Dă clic pe pictograma cu cele trei puncte pentru a deschide Vizualizare Comandă, aici vei găsi toate informațiile relevante despre comandă.

Dă clic pe Îndeplinește Articole. Aceasta va deschide un pop-up pentru a adăuga informațiile de îndeplinire.

În acea fereastră completează numărul de urmărire, transportatorul și linkul de urmărire.

Ai opțiunea de a activa Notificare Client, aceasta va trimite un email clientului cu informațiile comenzii sale.

Odată completat, dă clic pe Salvează, aceasta va marca comanda ca Îndeplinită în interiorul sistemului.


Îndeplinire Parțială
Oricând întâlnești o comandă pentru care nu ai toate articolele pe stoc, poți face o Îndeplinire Parțială. Aceasta îți permite să menții satisfacția clientului, fără a întârzia întregul pachet pentru o piesă lipsă, în schimb, trimiți ceea ce ai pe stoc și urmărești ulterior cu restul comenzii.
În Îndeplinește articole, alegi cantitatea fiecărui articol care trebuie îndeplinită în acest caz. Urmează restul pașilor așa cum este menționat în secțiunea anterioară.

Aceste comenzi vor fi marcate ca Îndeplinite Parțial, ceea ce îți permite să accesezi detaliile comenzii și să îndeplinești restul comenzii.

În pagina detalii comandă, articolele care au fost îndeplinite parțial vor avea detaliile listate. Poți da clic pe Îndeplinește Articole pentru a finaliza comanda, articolele deja trimise vor fi scăzute din listă.


De ce ar trebui să folosești aceasta?
Poate te întrebi de ce să urmezi acest proces. Această funcție te va ajuta să ții evidența stării comenzilor tale și a stocului pe care îl ai. Poți folosi aceasta ca o modalitate de a vinde produse asociate sau de a colecta feedback de la clienți. În general, urmărirea îndeplinirii comenzilor asigură că nu te suprasoliciti sau subsoliciți, clienții tăi sunt mulțumiți de serviciile tale și ai control asupra pașilor următori de urmat pentru a te adresa audienței tale.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul