Prezentarea Conversațiilor

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 10:48 PM de Adrian Stefan Gebri

Prezentarea Conversațiilor

În această secțiune, puteți gestiona eficient și rămâneți conectați cu lead-uri, clienți și perspective prin mesaje și emailuri. Această funcție vă permite să monitorizați toată comunicarea inbound și outbound, inclusiv apeluri, mesaje text și emailuri. Pentru afacerile cu integrare în rețele sociale, cum ar fi Facebook, WhatsApp sau Google My Business, această platformă consolidează comunicațiile într-o singură interfață.

✍️Notă: Accesul la anumite componente poate varia în funcție de permisiunile utilizatorului.

Tipul de Conversație

Selectați vizualizarea dorită pentru conversațiile dvs. folosind bara de filtre din colțul stâng sus, cu opțiuni care includ Nemarcate, Recente, Favorizate sau Toate Conversațiile.

  • Tab Nemarcate: Afișează mesajele primite și marcate nemarcate care necesită atenție.
  • Tab Recente: Afișează interacțiunile recente pentru a asigura un follow-up la timp.
  • Tab Favorizate: Accesați conversațiile marcate ca importante.
  • Tab Toate: Oferă o listă cuprinzătoare a tuturor conversațiilor. Derulați sau folosiți bara de căutare pentru a găsi interacțiuni specifice.
Image

Bara de Căutare

Utilizați Bara de Căutare pentru a localiza rapid conversațiile introducând numele acestora sau un identificator, cum ar fi adresa de email sau numărul de telefon.

Image

Filtre

Aplicați un filtru rapid pentru a adapta vizualizarea conform nevoilor sau priorităților curente, facilitând gestionarea și răspunsul la diferite tipuri de conversații în mod eficient.

Image

Creează un Mesaj Nou

Contactați contactele existente sau lead-urile prin trimiterea unui mesaj nou, fie prin SMS, email sau alte canale de mesagerie integrate. Acest lucru este util pentru a face follow-up, trimițând memento-uri sau inițiind noi discuții.

Image

Acțiuni în Masă

Faceți clic pe această casetă pentru a selecta toate conversațiile. Aplicați acțiuni precum marcare mesajele ca citite/nemarcate, ștergerea conversațiilor sau favorizarea/nefavorizarea mesajelor dintr-o dată, mai degrabă decât a gestiona fiecare în parte.

Image

Sortare

Puteți personaliza modul în care sunt afișate conversațiile dvs. folosind funcția de sortare.

Image

Antetul Conversației

Antetul Conversației oferă o prezentare generală a interacțiunii curente. Acesta include:

  1. Numele Clientului: Afișat în partea de sus când selectați o conversație.
  2. Arhivă/Ne-arhivă: Gestionați conversațiile mutând chat-urile inactive în afara vederii principale și restabilindu-le atunci când este necesar.
  3. Marcare ca Favorizat/Nefavorizat: Faceți clic pe butonul Marcare ca Favorizat pentru a evidenția conversațiile importante. Faceți clic din nou pentru a nefavoriza contactul.
  4. Marcare ca Citit/Nemarcate: Utilizați butonul Marcare ca Citit pentru a indica faptul că o conversație a fost revizuită. Faceți clic din nou pentru a marca ca nemarcat, permițându-vă să urmăriți conversațiile pentru follow-up.
  5. Ștergere: Îndepărtați conversațiile inutile făcând clic pe butonul de ștergere. Rețineți că această acțiune este permanentă și nu poate fi desfăcută.
  6. Filtru: Aplicați filtre pentru a vizualiza conversațiile pe baza canalelor de comunicație specifice sau a activităților particulare din înregistrarea contactului.
Image

Jurnalul Conversației

Jurnalul Conversației prezintă un istoric detaliat al schimburilor cu un contact specific. Mesajele sunt organizate după sursă sau tip și sunt timestamped pentru o referință ușoară.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul