Cum Să Trimiteți un Email

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 10:51 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Trimiteți un Email

Pentru a trimite un email către un client, asigurați-vă mai întâi că conversația corespunzătoare este deschisă. Apoi, localizați și faceți clic pe butonul Email situat în colțul din stânga jos al ferestrei conversației. După ce faceți clic pe acest buton, va apărea o casetă de mesaj, care vă va permite să compuneți și să trimiteți emailul dvs. în contextul conversației în desfășurare. Acest lucru asigură că comunicația dvs. cu clientul rămâne organizată și ușor de navigat.

Adăugarea Informațiilor din Email

Înainte de a putea trimite un email, este esențial să furnizați informații corecte în câmpurile de introducere desemnate pentru a asigura o comunicare clară și eficientă. Aceste câmpuri includ:

  1. Informații despre expeditor: Acesta va fi numele și adresa de email afișate contactului
  2. Informații despre destinatar: Aici includeți adresa de email a destinatarului precum și CC sau BCC pentru orice destinatari suplimentari necesari.
  3. Subiectul emailului: Acesta va fi prima linie de text afișată destinatarilor odată ce primesc emailul.
Image

Opțiuni de Formatare

Puteți schimba formatul emailului dvs. așa cum ați face într-un constructor de email personal, făcând clic pe pictograma A. Aceasta va deschide opțiunile de formatare.

Image

Valori Personalizate

Puteți personaliza emailurile dvs. adăugând valori personalizate bazate pe informațiile furnizate de clienți în formulare, sondaje și calendare de întâlniri. Pentru a adăuga o valoare personalizată în emailul dvs., faceți clic pe pictograma + din partea de jos a casetei de mesaj. Când faceți clic pe pictogramă, veți vedea o varietate de valori personalizate pe care le puteți adăuga mesajului dvs. de email. Pur și simplu faceți clic pe valoarea personalizată pe care doriți să o adăugați în email și veți vedea cheia valorii personalizate populată în email. Când trimiteți emailul, veți vedea valoarea personalizată populată cu informațiile legate de cheia acelei valori personalizate pe care ați adăugat-o.

Image

Adăugarea Linkurilor

Puteți adăuga linkuri la emailurile dvs. făcând clic pe pictograma link din partea de jos a casetei de mesaj, așa cum se arată mai jos. Va apărea o fereastră pop-up pentru a lipi URL-ul linkului dvs. și a selecta o acțiune din lista derulantă pentru a avea linkul deschis în aceeași filă de browser sau deschisă într-o filă nouă.

Image

Adăugarea Fișierelor

Pentru a adăuga fișiere sau imagini în email, faceți clic pe pictograma agrafă din partea de jos a casetei de mesaj. Când faceți clic pe pictogramă, aplicația de explorare a fișierelor pe ecranul computerului dvs. se va deschide. Pur și simplu selectați fișierul/fiserele pe care doriți să le adăugați și urmați instrucțiunile de pe ecran.

Image

Folosirea Șabloanelor de Email

Dacă doriți să folosiți un șablon de email pe care deja l-ați configurat în CRM-ul dvs., faceți clic pe pictograma de hârtie din partea de jos a casetei de mesaj.

Image

Când faceți clic pe buton, va apărea o fereastră pop-up pentru a selecta care șablon doriți să folosiți. Pur și simplu faceți clic pe săgeata în jos din dreapta și selectați șablonul din lista derulantă.

Image

Faceți clic pe butonul "Folosire Șablon" pentru a vedea șablonul populat în caseta de mesaj.

Image

Solicitarea Plății

Puteți solicita plăți de la clienți prin email, selectând pictograma de bani din partea de jos a casetei de mesaj.

Image

Când faceți clic pe pictogramă, va apărea o fereastră pop-up pentru a completa detaliile cererii de plată. După ce completați toate detaliile cererii de plată, faceți clic pe butonul verde Copiați link și marcați-l ca trimis.

Image

Colapsarea Casetei de Mesaj

Puteți colapsa caseta de mesaj făcând clic pe pictograma cu două săgeți în colțul din dreapta sus.

Image

Curățarea Casetei de Text

Dacă doriți să curățați mesajul dvs. și să începeți de la zero, pur și simplu faceți clic pe butonul Curățați din partea dreaptă jos a casetei de mesaj. Acțiunea nu poate fi inversată.

Image

Trimiteți Email

Trimiteți Acum

Dacă preferați să trimiteți mesajul fără întârziere, pur și simplu faceți clic pe butonul Trimiteți. Această opțiune vă permite să transmiteți instantaneu emailul destinatarului dvs., asigurându-vă că primesc informațiile prompt și pot acționa asupra lor după cum este necesar.

Image

Programarea Emailurilor

Alternativ, puteți alege să programați mesajul pentru o dată ulterioară făcând clic pe pictograma Cronometru situată lângă butonul Trimiteți.

Image

După selectarea acestei opțiuni, va apărea o fereastră de programare, permițându-vă să introduceți:

  • Data: Data la care doriți să trimiteți mesajul.
  • Ora: Selectați ora dorită.
  • Fus orar: Introduceți fusul orar. Puteți folosi fusurile orare recomandate (fusul orar al contului sau al sistemului dvs.) sau alegeți din restul listei.
Image

Odată ce aceste detalii au fost setate, faceți clic pe Trimiteți programul pentru a salva preferințele dvs.

Image

Anulare Mesaj Programat

În cazul în care nu ați făcut încă clic pe butonul Trimiteți programul și doriți să ștergeți un mesaj programat, pur și simplu faceți clic pe butonul Anulare.

Image

Dacă ați făcut deja clic pe Trimiteți mai târziu și doriți să anulați mesajul programat, localizați meniul cu trei puncte de lângă firul de mesaj. După ce faceți clic pe Detalii, detaliile mesajului vor fi afișate.

Image

Pentru a anula trimiterea programată, faceți clic pe butonul Anulați trimiterea și vi se va solicita să confirmați ștergerea.

ImageImage

Asigurați-vă că anulați mesajul programat înainte de data trimiterii pentru a preveni livrarea acestuia. Acest lucru vă permite să mențineți un control mai bun asupra comunicațiilor dvs. prin email și să faceți ajustări conform necesităților.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul