Quick Filter

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 10:52 PM de Adrian Stefan Gebri

Quick Filter

Gestionează rapid conversațiile tale cu ușurință utilizând butonul Quick Filters. Acest buton se află în dreapta barei de căutare și arată ca un funel. Când dai click pe el, vei vedea o varietate de tipuri de filtre legate de proprietarul contactului și canalul mesajului recent. Acest lucru este deosebit de util pentru a sorta un volum mare de mesaje provenite din mai multe aplicații și utilizatori, facilitând găsirea conversațiilor sau contactelor specifice în cel mai scurt timp.

Tip Filtru

Poți filtra cu ușurință mesajele tale utilizând oricare dintre aceste filtre sau un filtru din fiecare tip de filtru

Assignat (Proprietar Contact)

  • Chat-ul Meu: Dacă dorești să accesezi doar contactele la care ai fost assignat, dă click pe butonul "Chat-ul Meu".
  • Atribuit Lui: Poți vizualiza mesajele atribuite membrilor specifici ai echipei dând click pe butonul Atribuit Lui. Odată ce faci acest lucru, vei vedea o listă drop-down cu membrii echipei tale. Dă click pe unul sau mai mulți membri ai echipei, apoi apasă Aplicare pentru a vedea conversațiile atribuite lor.
  • Neatribuit: Pentru a vizualiza conversațiile care nu au fost atribuite unui membru specific al echipei, dă click pe butonul Neatris și apoi apasă Aplicare. Aici vei putea vizualiza toate conversațiile care nu au fost atribuite unui membru al echipei tale.

Atribuirea Urmăritorului (Contact)

  • Urmărit de Mine: Dacă dorești să accesezi toate contactele pe care le urmezi, selectează această opțiune.
  • Urmărit de Utilizator Specific: Poți vizualiza conversațiile pe care le urmărește un membru al echipei. Odată ce selectezi această opțiune, vei vedea o listă drop-down cu membrii echipei tale. Dă click pe unul sau mai mulți membri ai echipei, apoi apasă Aplicare.

Ultima Direcție a Mesajului

  • Inbound: Filtrul Inbound va arăta toate cele mai recente mesaje care au intrat în CRM-ul tău pe orice canal de mesagerie.
  • Outbound: Filtrul Outbound va arăta toate cele mai recente mesaje care au ieșit din CRM-ul tău pe orice canal de mesagerie.

Ultimul Tip de Mesaj Ieşit

  • Manual: Acest lucru îți permite să filtrezi mesajele care au fost trimise manual.
  • Automat: Dacă dorești să accesezi doar mesajele tale automate, dă click pe filtrul "Automat".

Ultimul Canal de Mesaj

În "Ultimul Canal de Mesaj", poți selecta oricare dintre platformele de comunicare pe care dorești să accesezi conversațiile contactului. Poți selecta doar una la un moment dat.

Aceste filtre îți permit să separi rapid și ușor conversațiile, ajutându-te să treci peste zgomot și să ajungi direct la cele cu care trebuie să interacționezi, contribuind astfel la eficientizarea procesului tău.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul