Evenimente Email

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:22 AM de Adrian Stefan Gebri

Evenimente Email

Triggerul Evenimentului Email este activat de evenimente specifice de email, cum ar fi deschiderile sau clicurile, care au loc în cadrul sistemului sau într-un flux de lucru specific. Acest trigger este configurat pentru a se activa automat de fiecare dată când apare un eveniment de email, notificând afacerile cu privire la acțiuni importante efectuate de clienții lor ca răspuns la emailurile lor. Prin utilizarea acestui trigger, afacerile pot optimiza strategia lor de marketing prin email și pot îmbunătăți angajamentul general al clienților.

Pentru a PUBLICA fluxuri de lucru, va trebui să stabiliți un trigger de flux de lucru și o acțiune de flux de lucru. Fără ambele, veți putea doar să salvați fluxul de lucru, nu să-l publicați.

Imagine

Adăugați Filtre

Eveniment

Atunci când configurați un trigger bazat pe evenimente email, filtrul Eveniment permite utilizatorilor să aleagă ce eveniment va activa triggerul dintr-un email trimis.

Acesta poate fi fie emailul Respins, fie

Emailul a fost Clicat, fie

A fost Marcat ca Spam (contactul s-a plâns/raportat emailul), fie

Contactul a Deschis emailul, fie

Contactul s-a Dezabonat (DND).

Acest filtru permite extragerea contactelor din alte fluxuri de lucru și plasarea lor într-un flux de lucru unde le puteți oferi mai multe informații specifice, sau să le eliminați din fiecare flux de lucru în care se află și să le marcați ca DND (în special emailuri de la contacte care au fost marcate ca spam, respinse sau dezabonate) pentru a nu afecta scorul dvs. de email.

Imagine

În Fluxul de Lucru

Filtrul În Fluxul de Lucru permite utilizatorilor să selecteze un flux de lucru specific pentru a căuta un eveniment în timpul configurării unui trigger. Utilizatorii pot alege fluxul de lucru pe care doresc să-l utilizeze din meniul derulant sau pot folosi bara de căutare pentru a localiza rapid fluxul de lucru. Această caracteristică permite afacerilor să își eficientizeze procesele concentrându-se pe fluxuri de lucru specifice și automatizând acțiuni bazate pe evenimente specifice din cadrul acelor fluxuri de lucru.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul