Goal Event (action)

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:59 AM de Adrian Stefan Gebri

Goal Event (action)

Funcția Goal Event mută automat contactele la următorul pas în fluxul de lucru odată ce acestea îndeplinesc condițiile de obiectiv specificate de utilizator. Acest lucru se poate întâmpla indiferent de locul în care se află contactul în fluxul de lucru. Această acțiune din fluxul de lucru este excelentă pentru a încheia un șir de acțiuni din fluxul de lucru odată ce un client a atins obiectivul tău, cum ar fi finalizarea unei achiziții.

Image

Numele Acțiunii

Utilizatorul poate personaliza numele evenimentului Goal Event în funcție de obiectiv sau îl poate lăsa așa cum este.

Image

Selectați tipul de Obiectiv

Evenimentele de obiectiv pot fi alese pentru a stabili un obiectiv de contact pentru un flux de lucru. Odată ce un contact se alătură fluxului de lucru, sistemul începe să monitorizeze evenimentul de obiectiv specificat să aibă loc, indiferent de pasul curent al contactului.

Image

Eveniment Email - Evenimentul de email permite sistemului să atragă perspective în fluxul de lucru, indiferent de pasul lor curent, atunci când apar anumite condiții legate de evenimentul email. Utilizatorii pot selecta evenimentul de email specific pe care doresc ca sistemul să-l recunoască, cum ar fi email deschis sau dezabonat.

A Dat Click pe un Link Trigger - Odată ce perspectiva dă clic pe un link trigger, aceasta va fi atrasă în fluxul de lucru, indiferent de pasul în care se află contactul.

În prezent, putem adăuga doar 1 eveniment de obiectiv pentru fiecare flux de lucru.

Alegeți pasul de email pentru a aștepta

Utilizatorii pot selecta pasul pentru evenimentul de email folosind opțiunea Alegeți pasul de email pentru a aștepta.

Image

Selectarea evenimentului de email

Din opțiunile de mai jos, puteți selecta evenimentul de email în funcție de obiectivul dumneavoastră. Din casetele de selectare, puteți selecta unul sau mai multe evenimente conform obiectivului vostru.

Image

Deschis - Utilizați aceasta pentru a activa evenimentul de obiectiv după ce emailul este deschis.

Clickuit - Utilizați aceasta când aveți nevoie de evenimentul de obiectiv după ce perspectiva a dat clic pe link.

Dezabonat - Utilizați aceasta când aveți mai multe acțiuni de obiectiv după ce perspectiva a dat clic pe linkul de dezabonare.

Plângere - Aceasta se folosește pentru a efectua acțiunile când clientul a marcat emailul tău ca spam și tu ai creat deja acțiunile care trebuie realizate în astfel de evenimente.

Returnat - În cazul în care unul dintre emailurile tale a fost returnat, vei avea capacitatea de a elimina astfel de emailuri din listă.

Acțiune când contactul atinge obiectivul fără a îndeplini condițiile sale

Dacă evenimentul de obiectiv nu a fost atins până când contactul ajunge la acțiunea de obiectiv în automatizarea ta, vor fi 3 opțiuni din care să alegi:

1. Finalizați acest flux de lucru - Acest lucru îți permite să finalizezi fluxul de lucru chiar dacă contactul nu a îndeplinit condiția de obiectiv încă.

2. Continuare Oricum - Dacă ai nevoie ca sistemul să efectueze mai multe acțiuni când contactul nu a îndeplinit condiția de obiectiv, poți folosi aceasta.

3. Așteptați până când obiectivul este atins- Cu această opțiune, poți lăsa sistemul să aștepte până când condițiile obiectivului sunt îndeplinite.

Image

Salvați Acțiunile

Această filă va salva modificările pe care le-ai făcut în evenimentul tău de obiectiv.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul