Manual Calls (action)
Manual Calls (action)
Acțiunea Manual Call creează o sarcină manuală pentru un individ de a trimite direct un apel unui contact. Poți localiza aceste sarcini manuale în secțiunea Contacts > Manual Actions. Această acțiune este excelentă când vrei ca un membru al echipei să urmeze un contact în CRM-ul tău după un anumit trigger sau eveniment.
Crearea Acțiunilor Manuale în Workflow-uri
Asignare la Utilizator
Primul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a adăuga acțiuni manuale la un utilizator în CRM-ul tău este să aloci acel utilizator unui workflow sau unei campanii specifice. Poți face acest lucru cu o acțiune de workflow sau campanie numită "Asignare la Utilizator".

Pasul Workflow de Asignare Utilizator
Odată ce adaugi acest pas în workflow-ul tău, va arăta ca această imagine. Acum, orice acțiuni manuale adăugate vor fi alocate utilizatorului pe care l-ai ales în acest pas.

Adăugarea Acțiunilor Manuale
După ce ai terminat de adăugat pasul "Asignare la Utilizator", va trebui să adaugi pașii pentru acțiunile manuale. Poți alege fie "Manual SMS", fie "Manual Call". Selectorii de acțiune vor arăta astfel în workflow-urile tale:

Pasul Workflow de Acțiuni Manuale
Odată adăugat în workflow-ul tău, acțiunile tale manuale vor arăta astfel și poți să le editezi după cum este necesar.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul