Formular Trimis
Declanșatorul fluxului de lucru Formular Trimis se va activa atunci când un formular este trimis. Rețineți că aceasta funcționează doar dacă formularul a fost creat în CRM-ul dvs. Pentru a începe, faceți clic pe Adăugați Declanșator Flux Nou și selectați Formular Trimis din lista derulantă Alegeți un Declanșator de Flux de Lucru.
Va trebui să stabiliți un declanșator de flux de lucru și o acțiune pentru a PUBLICA fluxuri de lucru. Fără ambele, puteți salva doar fluxul de lucru, nu îl puteți publica.

Adăugați Filtre
Formular Este
Pentru a filtra rezultatele folosind un formular specific, faceți clic pe butonul Adăugați Filtre și selectați Formular Este din lista derulantă. Aici puteți selecta formularul din lista dvs. pe care doriți să-l folosiți pentru a declanșa fluxul de lucru. Utilizarea acestui flux de lucru este excelentă pentru configurarea răspunsurilor automate prin SMS sau notificări prin email către clienți, precum și notificări pentru membrii echipei atunci când un formular este completat și trebuie să urmeze o acțiune.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul