Vizualizare Pagină
Folosirea declanșatorului Vizită Pagină în fluxuri de lucru poate transforma interacțiunile cu clienții. Puteți oferi angajamente personalizate și la timp prin automatizarea răspunsurilor pe baza vizitelor pe pagini web specifice. Această metodă îmbunătățește urmărirea angajamentului clienților și ajută la identificarea utilizatorilor cei mai implicați, conducând la strategii de marketing mai eficiente.

Filtre
Odată ce declanșatorul este selectat, veți alege filtrele începând cu Funnel sau Site-ul Web. Acest lucru va activa fluxul de lucru odată ce un contact a vizitat funnel-ul ales, în funcție de filtrele pe care le-ați selectat.

Puteți alege de asemenea o pagină specifică sau un URL de pagină pentru a filtra dacă doriți ca automatizarea să se activeze pe baza vizitei unui contact pe o pagină specifică.

Dacă doriți să fiți și mai specific, puteți alege să filtrați după diferite Parametrii UTM.

?Notă: Declanșatorul "Pagină Vizitată" se activează doar dacă detaliile clientului vizitator sunt prezente pe pagina web. Acest lucru asigură că automatizarea fluxului de lucru este executată cu un context și date de angajament precise ale clientului.
Acum sunteți pregătit să creați fluxuri de lucru bazate pe vizita unui client la un funnel sau site web!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul