Vizualizare Pagină

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:51 AM de Adrian Stefan Gebri

Vizualizare Pagină

Folosirea declanșatorului Vizită Pagină în fluxuri de lucru poate transforma interacțiunile cu clienții. Puteți oferi angajamente personalizate și la timp prin automatizarea răspunsurilor pe baza vizitelor pe pagini web specifice. Această metodă îmbunătățește urmărirea angajamentului clienților și ajută la identificarea utilizatorilor cei mai implicați, conducând la strategii de marketing mai eficiente.

Imagine

Filtre

Odată ce declanșatorul este selectat, veți alege filtrele începând cu Funnel sau Site-ul Web. Acest lucru va activa fluxul de lucru odată ce un contact a vizitat funnel-ul ales, în funcție de filtrele pe care le-ați selectat.

Imagine

Puteți alege de asemenea o pagină specifică sau un URL de pagină pentru a filtra dacă doriți ca automatizarea să se activeze pe baza vizitei unui contact pe o pagină specifică.

Imagine

Dacă doriți să fiți și mai specific, puteți alege să filtrați după diferite Parametrii UTM.

Imagine

?Notă: Declanșatorul "Pagină Vizitată" se activează doar dacă detaliile clientului vizitator sunt prezente pe pagina web. Acest lucru asigură că automatizarea fluxului de lucru este executată cu un context și date de angajament precise ale clientului.

Acum sunteți pregătit să creați fluxuri de lucru bazate pe vizita unui client la un funnel sau site web!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul